Bónuszos rekord-karácsony

Már karácsony előtt túllépte az egymilliárd forintot a Bónusz Brigád forgalma. Idén karácsonykor az élmény-szolgáltatások – köztük az utazások – voltak a legnépszerűbbek a bónuszos-kuponos oldalakon.

Lassan indult, de az utolsó három hétben rekordszintű forgalmat hozott a közösségi vásárlás idei karácsonyi időszaka, amelyet ekkor már a nap mint nap megdőlő rekordok jellemeztek. Mind a napi ajánlatok száma, mind az eladott bónuszok és a forgalom vonatkozásában újabb és újabb csúcsokat döntött meg ebben az időszakban a Bónusz Brigád, így feltételezhető, hogy a közösségi vásárlóoldalak többsége hazai történetének legerősebb negyedévét zárták.

Bónusz Brigád slágerajánlatai a karácsonyi szezonban a pénzzel feltöltött Ajándékkártya mellett a különféle kényeztető illetve élmény-jellegű szolgáltatások – például kozmetikai szolgáltatások, paintball, repülés vagy utazások, azon belül wellness ajánlatok – voltak.

Magyarország talán legnagyobb közösségi vásárlóoldala, a Bónusz Brigád, karácsonyi időszakban eladott bónuszainak száma megközelítette az 50.000 darabot.

Ez is elősegítette, hogy a Bónusz Brigád forgalma már karácsony előtt meghaladta az idei évre célul kitűzött egymilliárd forintot.

A legnépszerűbb karácsonyi ajánlatok között az Ulpius-ház könyvvásárlási utalványát, egy téli derékmelegítőt valamint az „élmény” kategóriába tartozó paintball partyt találhatjuk ajánlatonként több mint 2000 eladott bónusszal, de a repülés és a szépségápolási szolgáltatások is kelendőek voltak.

Továbbra is nagyon közkedveltek az utazási ajánlatok, amelyekből csak a karácsonyi szezonban hetet kínált oldalán a Bónusz Brigád, s a legkeresettebb utazási csomagot négyszázan vásárolták meg. A nemrég bevezetett Ajándékkártyából ebben az időszakban több száz talált gazdára.

Kaprinay Zoltán (bal oldalon) és Heller Gábor BB alapítók

„Az év közepén nagyon erős utolsó negyedévet jósoltunk, ami szerencsére végül az elképzeléseinknek megfelelően alakult. Kifejezetten karácsonyi termékajánlataink mellett a szokásos ajánlatainkból is rengeteget vettek a brigádtagok. Eddig nem volt jellemző, és nem is nagyon lehetett például éttermi ajánlatokat, kimondottan élmény-szolgáltatásokat, például sétarepülést ilyen könnyen ajándékba adni.” – nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

„A piac árérzékenységét mi is éreztük a szezon során, ugyanakkor a drágább termékek és szolgáltatások is kelendőek voltak. Jó példa erre, hogy több mint harmincan vásároltak meg egy közel negyedmillió forintba kerülő luxus sí-utat, vagy az is, hogy reggel hétre elkapkodták a 200 ezer forintélt kínált Apple MacBook Air laptopokat.” – folytatta a trendek elemzését Heller Gábor alapító.

A Bónusz Brigád vásárlói legnagyobb részben – 67%-ban – bankkártyával fizették ki karácsonyi vásárlásaikat.

Kapcsolódó posztok:

A bejegyzés kategóriája: Blogzine, Hazai pálya, Piaci füles, Social Media, Startupok, Techbulvár
Kiemelt szavak: .
Közvetlen link.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.