Magyar alkalmazással erősít a Konica Minolta

A PRIMON szoftvert kínálja irodagépeihez a japán nagyvállalat.

Hazai fejlesztésű szoftvert kínál nyomtatóihoz és dokumentumkezelő rendszereihez a Konica Minolta. A PRIMON Print and Document Solutions az irodai dokumentumkezelés teljes folyamatát az egyéni tudásszintnek megfelelően a felhasználóra hangoltan teszi elérhetővé.

A Developer Support Programot az irodatechnikai nagyvállalat 2008-ban indította partnerei számára, hogy elősegítse és támogassa a testreszabott és egyedi megoldások fejlesztését, illetve azok összekapcsolását a Konica Minolta multifunkciós berendezésekkel. A minősített szoftverfejlesztők és rendszerintegrátorok a valós ügyféligényekre építkezve így hangolhatják még finomabbra a japán irodai rendszerek által nyújtott szolgáltatásokat. Az ehhez szükséges legfrissebb dokumentációkat, eszközöket, szoftveres fejlesztői csomagokat (SDK), illetve a folyamatos szakképzést a Konica Minolta biztosítja.

„A multifunkciós készülékeink egyre többet tudnak, ezért a kezelőfelületük és a működésük is egyre összetettebbé válik. Ezen a technológiai szinten már nem elegendő az egyszerű testreszabás, hiszen nem csak a funkcionalitásra, hanem a felhasználók egyedi tudására és képességeire is oda kell figyelnünk” – nyilatkozta Székely Dániel. „A PRIMON kitűnő megoldás erre, hiszen segítségével az irodagépeink összes munkafolyamata és kezelése testre-, személyre- és egyéni tudásra hangolható.” – tette hozzá a Konica Minolta Magyarország ügyvezető igazgatója.

A személyre szabott működést lehetővé tévő modulok, a nyomtatóra és kiszolgáló szerverre telepített szoftverek a multifunkciós készülékekben rejlő lehetőségeket tovább bővítik és egy átlagos felhasználó számára is egyszerűen elérhetővé teszik. A PRIMON nyomtatásfigyelő és dokumentumkezelő rendszer a Konica Minolta és a magyar Colorspectrum szoros együttműködésének eredménye.

“Eljött az intelligens nyomtatók és dokumentumkezelő rendszerek kora. A Konica Minolta kitűnő innovációs platformot és rugalmas felületet kínál nekünk ahhoz, hogy az ügyféligényeknek megfelelően maximalizálhassuk az irodagépekben rejlő képességeket” – mondta Csébi Gergely, a Colorspectrum Kft cégvezetője. „Az érintőképernyő grafikus kezelőfelülete pedig végtelen szabadságot biztosít ahhoz is, hogy a felhasználó kizárólag olyan funkciókkal és szolgáltatásokkal találkozzon, amelyeket a napi munkájában rendszeresen használ.”

A PRIMON segítségével még költséghatékonyabbá és mindenki számára egyszerűvé és érthetővé válik az irodai dokumentumkezelés, legyen szó nyomtatásról, faxolásról, szkennelésről vagy archiválásról. Az egyes felhasználókra szabott működés és az organikus kezelőfelület pedig kizárja a tapasztalatlanságból vagy a rossz beállításokból eredő hibákat.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.