Blogzine

INCENTQUIZ A JÁTÉKOS KÓSTOLTATÓ

A promóciós termékkóstolók vagy semmilyen információt nem gyűjtöttek, vagy a vevők számára nehézkesen kitölthető kérdőívekkel próbáltak a cégek visszajelzésket kapni a termékeikkel kapcsolatban. Az ESW Kft. közel 9 millió forint uniós támogatást nyert a ÉAOP-1 .1.3-12-2012-0031 „A régió innovációs potenciáljának fejlesztése innovatív start-up cégek létrehozásával” című pályázati kiíráson az Új Széchenyi Terv keretében a projekt megvalósítására.

A promóciós piac mindeddig hagyományos módszerekkel próbálta elérni a vásárlókat, s nem nagyon rendelkezett modern és digitális eszközrendszerrel. A ESW megoldása lehetőséget teremt a termékkóstoltatás teljesen új alapokra helyezésével arra, hogy a vásárlóktól a cégek olyan visszajelzéseket kapjanak, amelyeket korábban csak kvalitatív módszertanú közvélemény-kutatással lehetett megszerezni.
Az IncentQuiz a gamification eszközrendszerét és a tabletek mobilitását ötvözve kész megoldást ad a promóciós cégek problémáira. A nagy fesztiválokon, vagy akár a bevásárló központok kóstoltató pultjainál is hamarosan találkozhatunk a most elkészült alkalmazással, amely könnyebbé és gyorsabbá teszi a vásárló vélemények, észrevételek összegyűjtését.

Borbély Viktor a rendszer egyik ötletgazdája szerint az alkalmazás erőssége az, hogy promóciós termékek kiosztása és az adott brand népszerűsítése mellett a vásárlók termékhez kapcsolódó érzelmeiről  információkat gyűjthetünk és a közösségi oldalakon megosztott aktivitásukkal megerősíthetjük a termék marketing üzenetét.

A fejlesztők tervezik, hogy alkalmazásukat nemzetközi piacokra is bevezetik, hiszen a promóció más országokban is igen népszerű módja a kóstoltatás.

Az érdeklődők a www.incentquiz.com oldalon próbálhatják ki szolgáltatást és vehetik fel a kapcsolatot a termék fejlesztőivel.

Megosztás