Orosz piacra tör a német ételrendelő startup

Az orosz online ételrendelés piacának egyik legnagyobb szereplőjét, a Delivery Clubot vásárolta fel a Rocket Internet startupja

 A Delivery Club (www.delivery-club.ru) felvásárlásával messze a legnagyobb ételrendelő platformmá vált a foodpanda Oroszországban, hiszen a két nagy platform közösen több mint 2500 partnerétteremmel rendelkezik 18 orosz nagyvárosban. A 2009-ben alapított Delivery Club eddig kifejezetten csak az orosz piacra koncentrált, míg a foodpanda 2 évvel ezelőtti indulása óta már a világ 45 országában jelen van.

 „A Delivery Club az online ételrendelés igazi úttörőjének számít Oroszországban, az elmúlt évek során sikerült egy remek céget felépítenünk, mely rendkívül erős vásárlói körrel rendelkezik. Most izgatottan várjuk a következő időszakot, hiszen célunk egy következő szintre lépni a foodpanda segítségével. Terveink szerint erősítünk a marketing-tevékenységünkön, valamint továbbra is a lehető legjobb szolgáltatást szeretnénk nyújtani mind vásárlóinknak, mind partnereinknek” – mondta el a két cég egyesülése kapcsán a Delivery Club ügyvezető igazgatója, Anna Shkirina.

Arany László, a magyarországi foodpanda ügyvezető igazgatója hozzátette: „Azzal, hogy egyesült az orosz foodpanda és a Delivery Club, még több helyen és nagyobb választékkal érhető el szolgáltatásunk. Ez is alátámasztja törekvésünket, miszerint a foodpanda minden országban piacvezető szerepet kíván betölteni, egyszerű és gyors szolgáltatást nyújtva vásárlóinak.”

A foodpanda 2015-re 50 országra szeretné kiterjeszteni szolgáltatását, így az év hátralévő részében még 5 új piacra való belépést tervez. A startup azonban nem csak új piacokat kutat fel, hanem a már meglévő piacokon való jelenlétét is erősíti. Az orosz bővülést várhatóan egy intenzív dél-kelet ázsiai terjeszkedés követi majd a jövőben.

Kapcsolódó posztok:

A bejegyzés kategóriája: Blogzine
Kiemelt szavak: , , .
Közvetlen link.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.