Segítség a hasznosabb kiállítási megjelenéshez

Több tucatnyi résztvevő sajátíthatott el hasznos gyakorlati ismereteket többek között az “eredményes bemutatkozás eszközei” és a “follow-up módszerek” témaköreiben.

A nemzetközi szakkiállításokon, vásárokon történő részvétel minden magyar vállalkozás számára kiváló lehetőséget nyújt a kapcsolatépítésre, a termék pozícionálására és népszerűsítésére, illetve konkrét üzleti tárgyalások lebonyolítására.

A részvétel azonban önmagában nem elég a sikerhez, annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a magyar cégek egy-egy kiállításból, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) hiánypótló képzést szervezett, melynek keretében a kiállításokon történő professzionális megjelenésről, illetve a hatékony felkészülésről tájékozódhattak a résztvevők.

A tréning során a hazai marketing szakma elismert szakértője, Dr. Bíró Péter a kiállítások jelentőségét elsősorban marketingstratégiai szempontból közelítette meg. Előadásában olyan témakörök kerültek többek között bemutatásra, mint a rendezvények kiválasztásának főbb szempontjai, az azokon való eredményes bemutatkozás eszközei, valamint az eseményeket követő hatékony follow-up módszerek.

A tréningen Vargáné Tánczos Gyöngyi, a Kereskedőház kiállításszervezési divízójának vezetője részletesen bemutatta a kollektív standokon való megjelenés előnyeit és a részvétel feltételeit, míg Dr. Bíró Péter kiscsoportos workshop keretében segítette a résztvevőket különböző esettanulmányok kidolgozásában, valamint kiállítási megjelenés megtervezésében.

A Kereskedőház tréningsorozatának következő állomása “Üzleti kapcsolatépítés Japánban” címmel kerül megrendezésre 2017. március 1-jén.

Kapcsolódó posztok:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.