Segítség a hasznosabb kiállítási megjelenéshez
Több tucatnyi résztvevő sajátíthatott el hasznos gyakorlati ismereteket többek között az „eredményes bemutatkozás eszközei” és a „follow-up módszerek” témaköreiben.
A nemzetközi szakkiállításokon, vásárokon történő részvétel minden magyar vállalkozás számára kiváló lehetőséget nyújt a kapcsolatépítésre, a termék pozícionálására és népszerűsítésére, illetve konkrét üzleti tárgyalások lebonyolítására.
A részvétel azonban önmagában nem elég a sikerhez, annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a magyar cégek egy-egy kiállításból, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) hiánypótló képzést szervezett, melynek keretében a kiállításokon történő professzionális megjelenésről, illetve a hatékony felkészülésről tájékozódhattak a résztvevők.
A tréning során a hazai marketing szakma elismert szakértője, Dr. Bíró Péter a kiállítások jelentőségét elsősorban marketingstratégiai szempontból közelítette meg. Előadásában olyan témakörök kerültek többek között bemutatásra, mint a rendezvények kiválasztásának főbb szempontjai, az azokon való eredményes bemutatkozás eszközei, valamint az eseményeket követő hatékony follow-up módszerek.
A tréningen Vargáné Tánczos Gyöngyi, a Kereskedőház kiállításszervezési divízójának vezetője részletesen bemutatta a kollektív standokon való megjelenés előnyeit és a részvétel feltételeit, míg Dr. Bíró Péter kiscsoportos workshop keretében segítette a résztvevőket különböző esettanulmányok kidolgozásában, valamint kiállítási megjelenés megtervezésében.
A Kereskedőház tréningsorozatának következő állomása „Üzleti kapcsolatépítés Japánban” címmel kerül megrendezésre 2017. március 1-jén.