Itt az MI alapú szoftverplatform

A GfK bevezeti a mesterséges intelligencia (MI) által támogatott “gfknewron” platformját, melynek segítségével maximalizálható az adatokra épülő üzleti növekedés.
Az innovatív platform egyesíti a piaci-, fogyasztói- és márkával kapcsolatos elemzéseket és a mesterséges intelligencia alapú előrejelzéseket. Az új platform egyetlen interaktív forrásból nyújt útmutatást a stratégiai tervezéshez és előrejelzésekhez.

A GfK, a fogyasztói- és kereskedelmi piaci információk elemzője és tanácsadási szolgáltatások vezető szolgáltatója bemutatta a gfknewron nevű integrált, MI-alapú szoftverplatformját. A gfknewron használatával a vállalatok mostantól egyetlen forrásból hozzáférhetnek a fogyasztói- és a piaci márkák adataihoz, hogy olyan kérdésekre kapjanak választ, mint például: Mit, hol és milyen áron vásároltak? Ki vásárolta és miért? Mit kell tennem a vállalkozásom fejlesztése érdekében? A mesterséges intelligencia által támogatott előrejelzések és gyakorlati útmutatások segíteni fogják a fenntartható üzleti növekedést. A GfK átalakulásában a gfknewron egy mérföldkő, amely azt a klasszikus piackutató cégből egy MI-alapú adatelemző és tanácsadó céggé formálja.

A Forrester elemzőcég szerint az adat-vezérelt vállalatok évente átlagosan több mint 30 százalékkal nőnek, ami több mint tízszerese az átlagosan 2,6 százalékos globális GDP-növekedésnek (2000-2020, Világbank). Az adat-vezérelt döntések meghozatalához a vállalatoknak azonnali, megbízható és pontos információkra van szükségük a piacokról és a fogyasztókról, valamint iránymutatásra a várható jövőbeli fejleményekről. A gfknewron egy hiteles forrásként, a legújabb analitikai képességeket használja a megfelelő adatok tudással való gazdagítására, hogy stratégiai döntéstámogatást, tervezést és előrejelzéseket kínáljon – mindezt egyetlen szoftverplatformon belül. Az platformban kínált modulok kombinációja jelentős előnyt biztosít a vállalatok számára a mai, kiélezett versenyben működő piacokon. Ezek a modulok a piaci adatokat tartalmazó “gfknewron Market”, a mesterséges intelligenciával támogatott elemzésekkel és előrejelzésekkel bővített “gfknewron Predict”, és a fogyasztói információkat is magában foglaló “gfknewron Consumer”.

A gfknewron dióhéjban
A döntéshozók a gfknewron MI-alapú szoftverplatform segítségével egyetlen forrásból teljes áttekintést kaphatnak üzleti teljesítményükről: az új célpiacok validálásától kezdve az ügyfelek igényei szerinti termékportfólión át a jövőbeli piaci potenciál értékeléséig. Egy cégen belül több csapat is bármikor hozzáférhet az adatokhoz, és ugyanazon adathalmaz segítségével megoldhatóak a munka-területek közötti problémák, kérdések. A kihívások korai szakaszában történő lehetőségek lemodellezése segítséget nyújt a stratégiai tervezésben. A mesterséges intelligenciával támogatott előrejelzések segítenek a gyors, megalapozott döntések meghozatalában, hogy a piaci versenytársak előtt maradhassanak.
Peter Feld, a GfK vezérigazgatója szerint: “A GfK-nál tudjuk, hogy ügyfeleinknek többre van szükségük a puszta adatoknál ahhoz, hogy a mai, feszült és gyorsan változó üzleti környezetben a legjobbak legyenek. Szükségük van arra, hogy adatokon alapuló stratégiai iránymutatást és piaci előrejelzéseket adjunk nekik. A gfknewron üzleti intelligencia-platformot úgy terveztük, hogy egyetlen intuitív, a mesterséges intelligencia erejét kihasználó platformon szolgáltasson minden ilyen információt. Ügyfeleink számára lehetővé tesszük, hogy sokkal inkább adat- és elemzésközpontú munkamódszert alkalmazzanak. Ez a szoftver szolgáltatásaink között kiemelkedően fontos mérföldkő, hogy a GfK piackutató cégből mesterséges intelligenciával működő adatelemző és tanácsadó céggé váljon, amelyet ez az infrastruktúra tesz lehetővé.”

A gfknewron három modulja a következőket tartalmazza:

1. gfknewron Market: Mit, hol és milyen áron vásároltak?
A gfknewron Market, amely a GfK kiskereskedelmi panel adatait használja, lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós tranzakciós adatok segítségével nyomon kövessék termékportfóliójuk teljesítményét a piaci mozgásokhoz képest, sikeres go-to-market stratégiákat dolgozzanak ki, felismerjék a piaci változásokat, a növekedési potenciált, és ennek megfelelően reagáljanak.

2. gfknewron Consumer: Ki, hol és miért vásárolt?
A gfknewron Consumer a GfK Consumer Insight Engine (CIE) továbbfejlesztése. Segít a célcsoportok részletes elemzésében olyan kérdések megválaszolásával, mint például: Ki, milyen csatornákon keresztül milyen termékeket vásárol? Milyen más márkák vonzóak a célcsoportom számára? Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy a lehetőségeket és a kockázatokat korai szakaszban felismerjék, és a stratégiájukat a változó fogyasztói magatartáshoz igazítsák.

3. gfknewron Predict: Mit kell tennem a vállalkozásom fejlesztése érdekében?
A gfknewron Predict MI-alapú előrejelzésekkel és konkrét cselekvési javaslatokkal támogatja a vállalatokat az adat-vezérelt döntéshozatali folyamatukban. Ezzel a modullal a vállalatok képesek szimulálni a piaci helyzeteket és előrejelezni azok üzleti tevékenységükre gyakorolt hatását, hatékonyabban tervezni, optimalizálni az árképzési- és promóciós stratégiákat, valamint növelni a konverziós rátát és a bevételt.
“Sok időt töltünk azzal, hogy figyelünk ügyfeleink visszajelzéseire. Az adatok és az agilis szoftverfejlesztés legjobb tehetségeinek ötvözésével nagy várakozással indítjuk útjára erőteljes gfknewron platformunkat. Ez képessé teszi ügyfeleinket és teljes csapatukat (az irodában vagy otthonról dolgozva) arra, hogy gyorsabb és magabiztosabb döntéseket hozzanak a piacokon való győzelem érdekében” – nyilatkozta Sean O’Neill, a GfK termékigazgatója. “A Tech & Durables szektor számos vezető vállalatától kaptunk lelkes megerősítést arról, hogy hogyan változtatja meg a piacaik megértésének képességét a gfknewron: hogyan észlelik a fogyasztói vélemények változását, és hogyan használják a prediktív insight-okat és az MI-alapú előrejelzéseket, annak érdekében, hogy a márkáik számára kínálkozó lehetőségekre határozottan reagáljanak. Ezekkel az ötvözött képességekkel a GfK az egyetlen olyan szolgáltató a piacon, amely a műszaki fogyasztási cikkek gyártóinak ilyen integrált platformot kínál. Ráadásul ebben a felhőalapú szoftverplatformban, amelyet folyamatosan fejlesztünk és javítunk, hetente jelennek meg új funkciók. Tervezzük még további modulok, valamint további piaci adatok bevonását is a jövőben.”

GfK. Growth from Knowledge.
A több, mint 85 éves múlttal rendelkező GfK világszerte tech-alapú adatszolgáltatásaival segíti ügyfeleit üzleti kérdéseik megoldásában. A mesterséges intelligenciát felhasználva képes ügyfelei számára megbízható ajánlásokat adni döntéseikhez, legyen szó a marketing és értékesítés hatékonyságát tükröző fogyasztói elégedettségekről, piacokról, márkákról vagy akár a médiáról.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .