Itt az EB, már szurkolhatunk. Tudtátok, hogy a világon minden 20. ember focizik? Magyarországon több ezer amatőr csapat van, akik eddig nem alkottak igazi közösséget. Most majd másképp lehet – állítja egy innovatív magyar startup.
Egy újszerű startup bukkant fel a hazai ökoszisztémában pár éve. A Grundfoci.hu (www.grundfoci.hu) az első szabadidős futball közösségi portál Magyarországon. Kiknek szól? Amatőr és profi játékosoknak, csapatoknak, szurkolóknak, eseményszervezőknek. És mit kínál nekik?
Egy igazi, profi közösségi felületet, ahol csapatokat lehet létrehozni, mérkőzéseket, kupákat, edzéseket lehet szervezni, szponzorokat keresni meglévő csapatok számára, vagy éppen kommunikálni a bajnokságok eredményeit.
Idei marketing aktivitásának első elemeként a Grundfoci.hu pólótervezési pályázatra invitálta a grafikusokat, tervezőket, amatőröket és hivatásosokat egyaránt.
***
A szurkolói és játékos mezek megtervezéséhez a Birdband közösségi ruházati márkát hívták segítségül, az ő oldalukon lehetett nevezni a pólóterveket május elejéig. (A Birdband lényege, hogy a felhasználók is tölthetnek fel pólómintákat.)
A verseny első három helyezettjének díja bruttó 100 000, 50 000 és 30 000 forint volt.
Az eredményhirdetésre június 7-én került sor, ahol átvehette díját az első helyezett Gregovszki Gábor, a második helyezett Orbán Gergő és a harmadik helyezett Berényi Katalin is.
***
A díjat a Birdband képviseletében Ondrejka Gábor, a Grundfoci.hu-tól pedig Müller Tamás adta át. (Képünkön a nyertesnek Müller Tamás adja át a díjat.)
A pólótervező versenyt további aktivitások követik az év során, mint például a Grundfootball Urban Legend, Grundfoci pálya hosztesz promóciók, Grundfoci meccsnéző partik, a Grundfoci Diák Kupa.