BlogzineHazai pályaRiportok

Már a Belvárosban is élő ügyfélszolgálat a neten

2011-ben a XII. kerületben debütált a rendszer, és az elégedettségnek köszönhetően egyre több az érdeklődő.

Hivatalok, nagyobb cégek, webáruházak honlapjain a tapasztaltabb internetező is hajlamos eltévedni, ilyenkor lehet nagy segítség, ha élő ember nyúj tájékoztatást. Ha külön egy call centert kell felhívni további nehézség a menürendszeren átverekedni magunkat, és vágre egy olyan ügyintézőt találni, aki megoldsát tud nyújtani problémákra.

Az ETL (End of The Line) Kft. Élő ügyfélszolgálata ezekre a problémákra nyújt megoldást. Az online ügyfélkapcsolati rendszer segítségével hivatlba sem kell menni, otthonról intézhetik például önkormányzati teendőiket. Ez már csak a hivatalok rövidke ügyfélfogadási ideje és a hosszú sorok miatt is sokkal kellemesebb . Ráadásul a telefonálásért sem kell fizetni. A rendszer külön előnye, hogy nem kell semmilyen programot telepíteni a felhasználóknak, mivel Flash alapú, és a böngészőben fut. A program fájlok küldését is lehetővé teszi.Ennek a rendszernek az összköltsége havonta 20 ezer forint. Talán az ügyfélszolgálat munkatársainak megterhelőbb csak, hogy állandóan kamera előtt vannak. 

Megosztás

2 thoughts on “Már a Belvárosban is élő ügyfélszolgálat a neten

  • Nekünk csak pozitív tapasztalataink voltak az ETL-lel, ezért bátran ajánljuk ezt más önkormányzatoknak és cégeknek is.

    • Köszönjük a Hegyvidéki Önkormányzatnak a pozitív szavakat és persze az innovatív szemléletet!

Comments are closed.