Az amerikai filmekből ismert önkiszolgáló mosodahálózatba fektet tőkét a Venturio 2013 Tőkealap. A befektetésről ma állapodott meg az alapot kezelő Venturio Zrt. és a győri BUBBLES International Zrt. A BUBBLES mosodákból 3 ütemben 20 darabot nyitnának országszerte. A befektetés nagyságrendjét nem hozták nyilvánosságra.
BUBBLES néven non-stop önkiszolgáló mosodahálózat nyílik Magyarországon. A közösségi mosás a világ számos pontján elterjedt már, előnyeit a magyar háztartások még csak most kezdik felismerni. Ezt a hullámot szeretné meglovagolni a mosodahálózatot fejlesztő és üzemeltető BUBBLES International Zrt; amelyben a mostani tőkebefektetéssel többségi tulajdonrészt szerzett a Venturio 2013. Kockázati Tőkealap. A magát non-stop design mosodaként definiáló BUBBLES Budapest mellett több vidéki nagyvárosban is feltűnik majd a következő években. A távlati tervek között szerepel a koncepció franchise jellegű hasznosítása és akár a regionális terjeszkedés is.
A magyar háztartásokban ma még elsősorban amerikai filmek kultikus helyszíneként ismertek az utcai mosodák, pedig ezeknek a boltoknak nem az a legnagyobb előnye, hogy szerelmek is szövődhetnek a mosóprogram lejárta előtt. A BUBBLES nagykapacitású gépeivel 30 perc alatt akár 16 kg szennyest lehet kimosni. Az automatizált rendszerű mosó- és szárító gépeket Olaszországból szerzik be, amelyek a háztartási gépekhez képest jobb minőségű tisztításra képesek. Az üzletekben professzionális mosószert használnak, amellyel szállodai minőségű tisztítást ígérnek. Az idő megtakarítás mellett pénzt is spórolhatnak a háztartások: a cég számításai szerint a kb. 1000 Ft-ról induló szolgáltatási árakkal kevesebbet költ mosásra az, aki nem otthon kezeli a szennyest.
Elsősorban nagycsaládosokat és egyedülállókat céloznak meg a szolgáltatással, ennek megfelelően alakítják ki az üzlethelységeket is. Budapesten, a Bessenyei utcában található egység is ennek szellemében épült: van benne közösségi tér ingyenes wifi használattal, játszósarok gyerekeknek, valamint kávé-és italautomata.
A Venturionak nem ez az első ruhákkal kapcsolatos kockázati tőke befektetése, idén nyáron szereztek többségi tulajdonrészt a USE divatmárkát kezelő cégben. A tőke injekció célja az, hogy az itthon már elismert márka Európa más piacain és Amerikában is keresetté váljon. A tőkealap emellett energetikai portfóliót épít az Európai Unió Új Széchenyi Kockázati Tőke Programok keretében, a Jeremie 2-ből származó 4,4 milliárd forint befektetésével.