Már a fél világban szállítják az ételt.
Jelenleg négy kontinensen is tevékenykedik a német cég, célja, hogy 2014 első negyedévében már a világ 40 országában jelen legyen. A Foodpanda és a partnercége, a Hellofood a leggyorsabb ütemben növekvő online ételrendelő szolgáltatás, mely mostani tőkebefektetését egy olyan befektetői csoporttól kaptak, melynek tagja a Phenomen Ventures is. 2013-ban a Foodpanda már kapott 20 millió dollárt több befektetői csoporttól, többek között a Phenomen Ventures-től és az Investment AB Kinneviktől, és 8 millió dollárnyi tőkebefektetést az iMENA Holdings-tól.
A Foodpanda/Hellofood társalapítója, globális ügyvezető igazgatója, Ralf Wenzel hozzátette:
Az online ételrendelő szolgáltatás segít az éttermeknek eladásaik növelésében online és mobiltelefonos felületek segítségével, ráadásul folyamatosan megújuló technológia hátteret biztosít és statisztikákkal látja el őket. A fogyasztók online kiválaszthatják és megrendelhetik kedvenc ételeiket, majd a Foodpanda a rendelést közvetlenül az éttermek felé továbbítja, akik kiszállítják azt. Világszerte több mint 22.000 partnerétteremmel dolgozik együtt a Foodpanda.