Site icon Insiderblog.hu

Digitalizált kamionsofőrök

Még mindig papírok és formanyomtatványok sokaságával küzdenek a teherautó sofőrök, egy magyar app ezen segítene.

Logidok egy magyar startup cég, amely a közúti áruszállítás szereplői számára egy webes és mobil platformon működő digitalis dokumetumkezelő eszközt fejlesztett ki.

A Logidok használata felgyorsítja, egyszerűsíti és átláthatóvá teszi az áruszállításhoz kapcsolódó dokumetumok kezelését, mert a gépkocsivezetők egy mobil applikációt használva tudják digitalizálni, tárolni és továbbítani azokat, a fuvarozók, szállítmányozók és fuvaroztatók pedig egy egyedi webes dokumetumkezelő alkalmazásban képesek tárolni és menedzselni a digitalizált dokumetumokat.

Az okostelefonok korszaka új lehetőségeket teremtett a növekedésre. Azok a cégek, amelyek nyitottak a technológiai újításokra új célokat fogalmazhatnak meg, amelyekkel akár messze meghaladhatják az ügyfeleik elvárásait.

A Logidok egy általános problémát old meg, amellyel mind a közúti áruszállításban résztvevő cégek, mind a gépkocsivezetők szembesülnek minden egyes nap – A szállítással kapcsolatos dokumentumok küldése az útról az irodába. Minden nap sofőrök milliói küldik a fuvarokmányokat a vezénylőiknek faxon vagy postán a telephelyre. Ez már évtizedek óta így működik. Úgy gondoljuk, hogy itt az idő egy jobb megoldásra.

A Logidok mobil alkalmazással a gépkocsivezetők képesek:

De ez nem minden. A cégeknek kötelező megőrizniük a fuvarozással kapcsolatos dokumentumaikat. Manapság ez papírokkal kitömött szekrényeket, valamint több órányi adminisztrációt jelent. A Logidok ezt szeretné megváltoztatni!

A Logidok webes alkalmazásával a cégek képesek:

A Logidok mobil alkalmazás letöltés és használata a sofőrök számára ingyenes. A cégek fogadhatják a digitalizált dokumentumaikat emailben és kipróbálhatják a Logidok webes dokumentumkezelő szolgáltatását díjmentesen.

Megosztás
Exit mobile version