Egészen kompakt reklámkampánnyal toboroz hallgatókat a BME Építőmérnöki Kara.
A Budapesit Műszaki Egyetem Építőmérnöki Kara úgy döntött, elege van az Üdvözöljük honlapunkon! Karunk szeretettel várja az Ön jelentkezését!-típusú felvételi toborzásból, és egy egészen újszerű kampánnyal állt elő. A kampány alapja a játék, méghozzá stílszerűen Építőkockákkal.
A kockák merevsége ellenére tényleg elég játékosra vették a figurát. Illetve figurákat, hiszen egy kockalány és egy kockafiú készült, akik fejéből egy húzásra már ki is pattan a call to action üzenet: jelentkezz, és tudj meg több részletet a Felvi-oldalon és a Facebookon.
Attila és a Kar többi tagjának elmondása szerint a Facebook-oldalt is érdemes figyelni, elindítottak ugyanis egy 20 részből álló posztsorozatot MIÉRT LEGYÉL ÉPÍTŐMÉRNÖK? címmel, ahol a kockák tényleg életre kelnek, és különféle munkahelyi élethelyzetekben láthatók.
Sőt, a 3D-s figurák szinte szó szerint életre keltek: a Kar Instagram oldalán legóvilágban élik mindennapjainkat, a Kar Twitter oldalán pedig „világkörüli” útra indulnak, bejárják Budapestet, sőt az időben is visszautaznak.
Az ÉpítőKocka talán nem gömbölyű, cserébe viszont nagyon menő. Különösen annak a felvételiző diáknak, aki érti a fizikát meg a matekot.
Az Építő Kockák kampány ötletgazdája a Brandlift, a kivitelezésben Fábián Andrea és Petrovics Zsuzsanna grafikusok, valamint a Karon belüli fejlesztőcsapat vállalt részt, Ottó Tivadar vezetésével.