A Booking.com pár hónapja már ismert nemfizetési anomáliája kapcsán egy szakportálon az jelent meg, hogy többről lehet szó, mint technikai problémáról. Részletek a cikkben!
A Booking.com nyár közepén kirobbant tartozási botrányáról a cég hivatalosan semmit nem közölt, azonban – a spabook.net portál friss cikke szerint – egy szingapúri konferencián készített videofelvételből kiderült, hogy a foglalási portál tudatosan vállalt kockázatot a hosszú távú fejlesztési céljainak elérése érdekében.
Videón a Booking.com botrány lehetséges oka
A szeptember 25-én készített videóból – amely a linkre kattintva a cikk végén érhető el – kiderül, hogy a Booking.com még a saját dolgozóinak a fizetésévél is csúszott, nem mindenki kapta meg a bérét határidőre. Az előadó szerint ez egy elfogadható áldozat azért, hogy hosszú távon majd az új, integrált szolgáltatások bevezetésével megtérüljön a „kis áldozat„.
Mi történhetett?
A videón Joshinee D. helyi marketingmenedzser látható, aki előadást tartott egy Szingapúrban megrendezett konferencián. Az egyik néző, aki közvetlenül érintett volt a kifizetési botrányban, közbeszólt az előadás azon pontján, amikor az előadó azt mondta, hogy:
„mi Önöket nem az ügyfeleinknek hívjuk, hanem partnereinknek”.
Erre a jelenlévő érintett bekiabálta, hogy „nem kellene fizetni a partnereiknek?!„. Erre azt mondták az előadónak, hogy ne törődjön az illetővel, de az nem hagyta magát és folytatta a bekiabálást, ekkor kezdődik a videófelvétel.
További részletek a Booking.com ügyről az eredeti cikkben:
Exkluzív videó: kiszivárgott a Booking botrány oka, még a dolgozók fizetését is késve utalták