A Helly Hansen legújabb alkalmazása, a Gone On My Catwalk, megjutalmazza a használókat, ha nem a számítógépük előtt ülnek, hanem kimozdulnak a szabadba, legyen szó akár egy szélfútta tengerpartról vagy egy eldugott hegyi ösvényről.
A Gone On My Catwalk alkalmazás folyamatosan figyeli, hogy használója mennyi időt tölt a szabad ég alatt, és ennek megfelelően jutalmazza geocache ajándékokkal és egyéb ösztönzőkkel.
„A Helly Hansen márka és termékei mindig is olyan vásárlóknak készültek, akik szívesen kirándulnak a szabadban” –mondta Erik Burbank a Helly Hansen globális marketingigazgatója.
„A Gone On My Catwalk alkalmazás játékos módon próbálja a felhasználókat arra bíztatni, hogy mozduljanak ki otthonról. Megfelelő eszköz ahhoz is, hogy bátorítsuk a vásárlókat, hogy megosszák egymással szabadtéri kalandjaikat fotók formájában. Végül, de nem utolsó sorban minél több embert szeretnénk ösztönözni arra, hogy gyakrabban mozduljanak ki otthonról.”
A Gone On My Catwalk alkalmazás letölthető az Apple Itunes és az Andriod Play webáruházakból. További információ a www.hellyhansen.com weboldalon érhető el.