Site icon Insiderblog.hu

Startup elégedettségi kérdőív +18

Mostanában sokat utazom. És kezdek megzuhanni, mert minden egyes út után valaki küld egy ún. elégedettségi kérdőívet. Hotel, légitársaság, sharing car – mindenki. De miért is? És miért nem kapunk mi startupok ilyen kérdőíveket? – a befektető, az inkubátor, vagy az angyallal folytatott lélekölő tárgyalásaink után…. Neee! Ezt nehogy tovább olvasd! Elégedettségi következik!

1 – Mennyi időt töltött irodánk előtt várakozva, amíg behívták a megbeszélt találkozóra?

2 -Amikor behívták mennyire volt elégedett a látottakkal: az iroda kuturált volt-e? A fogadó személyzet fel volt-e készülve az Önnel történő találkozóra? 

3 – Ön vélhetően felkészült a tárgyalásra. De akihez vitte a projektjét az ismerte az Ön iparágát, konkurenseit? Felkészült vajon az Ön tárgyaló partnere?

4 – Aztán, amikor a projektjéről kezdtek el beszélgetni, akkor kíváncsi volt arra, hogy mivel foglalkoznak? Mi motiválja Önöket a startup építésben? 

5 – Bekérte-e Öntől a legfrissebb pitchdeck-et? Kért-e bármi tájékoztató anyagot? 

6 – Amikor távozott a befektetőtől / inkubátortól mosolygott-e Önre a titkárnő? 

+1) És végül egy formabontó kérdés, hogy felmérjük odafigyelt-e erre az észforgató kérdőívre: tudja-e mi a különbség egy tőkealap és egy inkubátor között? 

 

Köszönjük a válaszokat!

Ha Ön 60 pont felett van, akkor megérdemli, hogy meginvitáljuk és kiemelt startup ügyfélként kezeljük.

Köszönjük, hogy kitöltötte startup elégedettségi kérdőívünket!

 

 

Megosztás
Exit mobile version