Növekedés előtt a használt termékek kereskedelme
Másfélszeres ugrás az „ingyen elvihető” kulcsszavakra történő keresésekben, 31%-kal több házhozszállítás, 43%-os növekedés a látogatottságban és 60%-os emelkedés az adásvételek
Read MoreMásfélszeres ugrás az „ingyen elvihető” kulcsszavakra történő keresésekben, 31%-kal több házhozszállítás, 43%-os növekedés a látogatottságban és 60%-os emelkedés az adásvételek
Read MoreA legnagyobb hazai online apróhirdetési oldal 1 millió Háztól-Házig tranzakció után továbbfejleszti a csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásait. A Foxpost csomagautomata-hálózattal kötött,
Read MoreVan, aki könnyen megválik a már szükségtelen használati tárgyaitól, de sokaknak ez kimondottan nehezére esik. A Jófogás internetes kutatása szerint
Read MoreBár a legtöbben nem terveznek többet költeni karácsonyi ajándékra, mint tavaly, a bevásárlás így is megterheli a pénztárcát.
Read MoreA magyar cég többek között finn, cseh, mexikói, marokkói és svájci oldalakat előzött meg.
Read MoreElsőként a Jófogás.hu oldalon fizethetnek egyenesen az apróhirdetések feladóinak a magyar vásárlók. Az eBayhez hasonló üzleti modell garanciát is nyújt:
Read MoreAki már adott fel hirdetést bármilyen apróhirdetési oldalon (Jófogás, Vatera, Ebay, stb.) tudja, mennyire nehéz is tud lenni, az amúgy
Read MorePár hónapja együttműködik a Debrecenből indult Slamby-Semantics Kft. és a Jófogás.hu oldalát üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft.
Read More