Így hatott a koronavírus a hazai e-kereskedelemre
A hazai webáruházak 73%-a könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben – derül ki a Shoprenter legutóbbi, 13. alkalommal elkészített kutatásából.
Read MoreA hazai webáruházak 73%-a könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben – derül ki a Shoprenter legutóbbi, 13. alkalommal elkészített kutatásából.
Read MoreAz online vásárlások megerősödéséről számolnak be az európai vállalkozások. Mindezt alátámasztja a Nielsen 2020 áprilisi legfrissebb jelentése is, miszerint az
Read MoreHazánkban a kijárási korlátozások alatt 17 százalékkal nőtt a virtuális élmények iránti igény, legyen szó akár filmekről, akár fitneszről Közel
Read MoreAz online vásárlást a legtöbben továbbra is biztonságosnak ítélik idehaza, de igyekeznek elkerülni a készpénzhasználatot és a külföldi webáruházak népszerűsége
Read MoreAz online vásárlók 80 százaléka nem érzi saját felelősségét a biztonságos fizetésben.Hazánkban is egyre kedveltebb az online vásárlás. Ma már
Read MoreHazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a
Read MoreMobilalkalmazás formájában elindult az Allyos. A hazai fejlesztésű közösségi piactéren egyetlen dollárért lehet hozzájutni minden termékhez, legyen az egy új
Read MoreAz egy főre jutó vásárlások száma történelmi csúcson, meghaladta az évi 11 alkalmat. Az átlagos kosárértékek is nőttek, az eMAG-nál
Read MoreMinden második okostelefon tulajdonos vett már jegyet a készülékén. A teljes munkaidőben dolgozók, a 30–49 évesek, a felsőfokú végzettségűek, illetve
Read MoreAktív online vásárlónak ma a rendszeres internet használók 38 százaléka tekinthető. Ők az elmúlt évben átlagosan 60 ezer forint értékben
Read More