Indiába és Kínába megy az NNG

Nemzetközi terjeszkedésének következő lépéseként a hazai székhelyű navigációs szoftverfejlesztő vállalat két új irodát létesített Sanghajban és Új-Delhi közelében.

Az NNG kiemelt céljai között szerepel, hogy megerősítse pozícióját a rendkívül gyors ütemben növekvő ázsiai navigációs piacokon.

Amíg Európában és Észak-Amerikában évről évre csökkennek a személyi navigációs készülékek (PND) eladási számai, addig a fejlődő országokban ez a technológia éppen most válik széles körben ismertté. A navigációs piac fontosabb szereplői között az NNG is felismerte a távol-keleti piacok fontosságát, és jelentős beruházásokat végez, hogy vezető szerepre tegyen szert ezekben az országokban.

2011 folyamán a cég a speciális helyi igényeknek megfelelően fejlesztette tovább navigációs megoldását, az iGO primo szoftvert, és alakította ki annak lokalizált változatait.

Indiában évente több mint 2 millió autót adnak el, és minden nap 9 km új út épül – nem meglepő tehát, hogy igen nagy érdeklődés mutatkozik a navigáció iránt. A közelmúltban több hardvergyártó partner is jelentetett meg iGO primo szoftveren futó személyi vagy utólag beépíthető navigációs készüléket.

Utcakép Delhiben. Rájuk férne egy kis eligazítás... :)

Az NNG közel 30-40 százalékos bevétel növekedéssel számol a következő egy év során, amely 2013-ban akár az 50 százalékot is elérheti. Az NNG gurgaoni irodáját Bolesza Péter, a vállalat Kelet-Európa és fejlődő piacok Business Unitjának vezetője fogja irányítani.

Amíg Indiában inkább a PND, addig Kínában az autóipari szektor vált a fejlődés motorjává. A gyárilag beépített navigációs megoldások iránt az egész világon egyre nagyobb igény mutatkozik az autóipari OEM-partnerek részéről, és nincs ez másként a leggyorsabban iparosodó ázsiai országban sem.

2010-es piacra lépése óta az NNG számos helyi autógyártó vállalattal került üzleti kapcsolatba, és partnerei számottevő érdeklődésére való tekintettel döntött úgy, hogy megnyitja irodáját Sanghajban Roger Huang ázsiai piacokért felelős Business Unit vezető irányításával.

Az indiai és a kínai navigációs piac forradalmi változásokon megy keresztül, és ez a megfelelő pillanat arra, hogy megalapozzuk jelenlétünket és nyissunk az ígéretes üzleti lehetőségek felé. A helyi irodák révén a versenytársaknál hatékonyabban és rugalmasabban tudjuk kiszolgálni partnereink igényeit” – mondta Balogh Péter, az NNG Kft. megbízott vezérigazgatója.

One thought on “Indiába és Kínába megy az NNG

  • 2011. december 10. szombat at 09:53
    Permalink

    Nem is a nagy amerikai Sziliciumvölgy a vonzó már…én ezt mondogatom évek óta..:-)

    Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .