Milliárdos kuponbiznisz

Minden 35. magyarra jutott tavaly egy Kupon Világ kupon. A cég számításai szerint év végére piacvezetővé is vált a néhány éve az Egyesült Államokból indult kuponláz lehetőségeit kihasználva.

Míg más országokban nemzetközi terjeszkedésbe is fogott a Groupon és társai, addig hazánkban magyar cégek uralják a piacot. A bónuszok és kuponok meg is mozgatták az e-kereskedelmi piacot.

A Kupon Világ a tavalyi évben összesen 1.380.855.774 Ft bevételt ért el, honlapja eladási adatai alapján. A 2010. októberében alakult vállalkozásnak az elmúlt évben 41%-os átlagos havi növekedést mutatott. Dinamikus növekedésének köszönhetően a cég év végére már a magyarországi kuponos piac 40%-át tudhatta magáénak, amivel egyben piacvezető is lett.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy 2010-es őszi indulásunkat követően ilyen rövid idő alatt sikerült piacvezetővé válnunk. Ez azt mutatja, hogy a modell, amelyet felépítettünk, működik. Olyan ajánlatokat dolgoztunk ki, amelyek mind a partnereinknek, mind a vásárlóknak előnyösek. Különösen büszkék vagyunk elégedett vásárlóink magas arányára” - mondta Shehryar Piracha, a Kupon Világ alapítója és ügyvezető igazgatója.

A vállalat 2011-ben összesen 289.473 kupont adott el, honlapját 2,8 millió egyedi látogató kereste fel. A cég napi e-mail-es ajánlatát közel 900.000 vásárló kapja meg. A Kupon Világ a tavalyi évben a kuponokkal összesen több, mint 1,5 milliárd Ft-t spórolt meg vásárlóinak, ez a szám mostanáig 3,8 milliárd Ft-ra nőtt. Talán nem véletlen, hogy a Kupon Világ vásárlói körében végzett kutatás szerint a vásárlók 98%-a elégedett, nagyon elégedett vagy maximálisan elégedett a tapasztalt szolgáltatással a cég 2012. márciussi, 1200 fő megkérdezésével készült felmérése szerint

2011-ben a partnercégekkel történő üzletkötések legnagyobb arányban (17%) a szépségipar területén történtek, ezt követte a termékek/e-kereskedelem kategóriája 16%-kal, az utazás 14%-kal, a wellness pedig 12%-kal. A bevételi megoszlás ettől eltérően alakult: az utazásból származott az összbevétel 42%-ka, ezt követte az egészség/gyógyászat terület 18%-kal, a szépségipar, valamint a termékek/e-kereskedelem kategóriája 8-8%-kal.

A Kupon Világ 2012-ben is folytatja növekedését: a májusi hónap bevétele minden korábbi hónap eredményét felülmúlta. A múlt hónapban összesen több, mint 244 millió Ft bevételt ért el a vállalat, amely a tavalyi év legjobb hónapját közel 19 %-kal, a tavalyi év májusi hónapját pedig 120%-kal múlta felül. A 2012-es évet is figyelembe véve a cég indulásától kezdve átlagosan havi 56,5%-kal növekedett.

A posztot eddig 5826 látogatónk olvasta.

Kapcsolódó posztok:

A bejegyzés kategóriája: Blogzine, Hazai pálya, Social Media
Kiemelt szavak: , .
Közvetlen link.

1 hozzászólás

  1. Jakab hozzászólása:

    Valaki magyarázza el nekem, hogy mi az üzleti modell, hogyan és mikor fognak a kuponos cégek pénzt keresni. A cikkben említett két cég tavaly egyenként csinált 140-150 MFt árbevételt, és cégenként ennél másfél-kétszer nagyobb veszteséget.
    Mi adja, illetve mitől nő a cégérték, ami a fenti üzletmenetet racionálissá teszi.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>