Egy új magyar “startup” férfiruha márka a Yuuths

A Yuuths egy innovatív, extravagáns férfiruha márka. Célunk, hogy a férfi öltözködést magasabb szintre emeljük. (x)

A márka jellegzetessége a sportos, energikus stílus egyediséggel kombinálva, ami kreatív, színes, fantáziadús világot eredményez némi vagánysággal és humorral megfűszerezve. A márka fő inspirációs forrásai a művészetek, az innovációk és a fiatalok szubkultúrája. A sportos sziluetteknek az elegáns részletek, az innovatív anyagok, a játékos vonalvezetés és az élénk, bátor színek kölcsönöznek egyedi megjelenést

A TERVEZŐRŐL

A tervező, Molnár Annamária (képünkön lentebb) célja elsősorban az, hogy a márka termékei egy olyan világot teremtsenek a fiatalok számára, mely gondtalan, szabad, egyúttal sportosan elegáns. ’A szürke hétköznapokat éljük, ezért a célom az volt, hogy színeket és játékosságot csempésszek a mindennapokba. Számomra küldetés az, hogy a fiatalok örömöt és elégedettséget érezzenek termékek által, a design segítségével.

designerportre

INSPIRÁCIÓ

A 2015-ös tavasz-nyári kollekciót a lengyel plakátművészet és a híres lengyel plakátművész, Roman Cieślewicz inspirálta. A kollekcióban megjelenő élénk színek, formai kontrasztok, minták és felületek mind érzékeltetik az inspiráció erőteljes művészi, mégis humoros oldalát. A Cieślewiczre jellemző tükrözéses folttechnika Rorschach-tesztszerű mintaként jelenik meg a kollekcióban, megjelenítve ezzel a művészre jellemző szürreális világot és kontrasztot állítva a geometrikus formákkal. A kollekció kifejezi az inspiráció humoros oldalát is, a lengyel plakátokon gyakran megjelenő szuperhős figurák jellemző elemei finom utalásonként vannak jelen a kollekcióban, erősítve a ruhadarabok játékos világát. A kollekciót a sportos, innovatív anyaghasználat jellemzi, a printelt hálós felületek a poszterekre jellemző raszter hatást idézik, a gumis texturák és a vízlepergetős anyagok pedig érdekes felületi játékot hoznak létre az egyes darabokon.

MINTÁK, ANYAGOK ÉS SZÍNEK

A kollekció a Rorschach teszt mintáinak véletlenszerűségére és a geometrikus formák kontrasztjára épül. Ez a kontrasztos ábrázolásmód Czieslewicz művészetének egyik jellemzője. A geometrikus elemek megjelennek a szabásvonalakba építve, a zsebek elrendezésében,illetve helyezett mintaként. Az erőteljes geometrikusság finomításaként a tervező létrehozott egy egyedi tintafoltmintát a Rorschach hangulatvilágából kiindulva, melyet sokszorozott a kollekció egyes darabjai esetében. A koncepció lényege az volt, hogy a vásárló képzeletének teret engedve értelmezze a mintát, erősítve ezzel a személyiség fontosságát. Anyaghasználat tekintetében a 2015 tavasz-nyár szezon erős, sportos trendjét követve innovatív, minőségi anyagokat használt a tervező. A poszterek raszteres karakterére utalásként a kollekció fontos eleme a printelt sportháló. A választott anyagok minőségén és különlegességén túl fontos volt azok kényelmi funkciója is. A kollekció egyik fő célja az, hogy a fiatalok kifejezhessék az egyéniségüket az öltözködésükön keresztül.

One thought on “Egy új magyar “startup” férfiruha márka a Yuuths

  • 2015. április 25. szombat at 21:34
    Permalink

    Ez mitől startup?

    Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..