Cukin kockulnak az építőmérnökök

Egészen kompakt reklámkampánnyal toboroz hallgatókat a BME Építőmérnöki Kara.

A Budapesit Műszaki Egyetem Építőmérnöki Kara úgy döntött, elege van az Üdvözöljük honlapunkon! Karunk szeretettel várja az Ön jelentkezését!-típusú felvételi toborzásból, és egy egészen újszerű kampánnyal állt elő. A kampány alapja a játék, méghozzá stílszerűen Építőkockákkal.

insta2Alapvetően saját magunkból, egészen pontosan a gyerekkorunkból építkeztünk, mert szerintünk játszani mindig jó. Persze továbbra is úgy gondoljuk, hogy az egyetemi felvételi az egyik legkeményebb próba egy diák életében, de miért ne lehetne ezt is játékosabbra venni? Hogy emiatt gyerekként tekintenénk a leendő hallgatóinkra? Éppen ellenkezőleg: ehhez a szakmához rengeteg játékosság, kreativitás, de ugyanakkor felelősség is szükséges. Mi pont ilyen diákokat keresünk.” – mondta el Dr. Joó Attila László, az Építőmérnöki Kar gazdasági dékánhelyettese.

A kockák merevsége ellenére tényleg elég játékosra vették a figurát. Illetve figurákat, hiszen egy kockalány és egy kockafiú készült, akik fejéből egy húzásra már ki is pattan a call to action üzenet: jelentkezz, és tudj meg több részletet a Felvi-oldalon és a Facebookon.

5 - Megy az együtt kockulásAz előbbit megnézve, itt tényleg minden van, mint a búcsúban: a szüleitől elköszönő diáklány, akinek csomagolnak rántott húst, beszélő sárkánygyík és pöttyös alsógatyában hagymás-zsíros kenyeret eszegető másnapos diák. Szóval egészen pontosan SEMMI, ami egy egyetemi felvételihez szükséges, viszont egészen biztosan hangulatba hoz. Hozzá kell tenni, természetesen a kockakörítés mellett MINDEN fontos és érdekes kari információ rendelkezésre áll.

Attila és a Kar többi tagjának elmondása szerint a Facebook-oldalt is érdemes figyelni, elindítottak ugyanis egy 20 részből álló posztsorozatot MIÉRT LEGYÉL ÉPÍTŐMÉRNÖK? címmel, ahol a kockák tényleg életre kelnek, és különféle munkahelyi élethelyzetekben láthatók.

Sőt, a 3D-s figurák szinte szó szerint életre keltek: a Kar Instagram oldalán legóvilágban élik mindennapjainkat, a Kar Twitter oldalán pedig „világkörüli” útra indulnak, bejárják Budapestet, sőt az időben is visszautaznak.

Az ÉpítőKocka talán nem gömbölyű, cserébe viszont nagyon menő. Különösen annak a felvételiző diáknak, aki érti a fizikát meg a matekot.

Az Építő Kockák kampány ötletgazdája a Brandlift, a kivitelezésben Fábián Andrea és Petrovics Zsuzsanna grafikusok, valamint a Karon belüli fejlesztőcsapat vállalt részt, Ottó Tivadar vezetésével.

Kapcsolódó posztok:

A bejegyzés kategóriája: Blogzine
Kiemelt szavak: , , .
Közvetlen link.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.