Kecskeméten adja át a Bubbles 25-ik üzletét

Trokán Nóra megmutatja, hogy a mosás is lehet szórakoztató. Vidéki hálózatépítésének során az Alföld „hírös városában”, Kecskeméten is nyit a Bubbles – Magyarország első non-stop önkiszolgáló mosodalánca.

A Budapesten méltán népszerűvé vált közösségi mosás élménye így már egyre több vidéki városban válik elérhetővé. Az országos terjeszkedés Székesfehérváron indult, és jelenleg a Bubbles az ország keleti régióit veszi célba, melynek kiemelt városa Kecskemét. Az esemény sztárvendége Trokán Nóra, a kecskeméti Katona József Színház népszerű színésznője volt, akinek nagy álma teljesült azzal, hogy a közösségi mosás élménye Kecskeméten is elérhetővé vált. Többek közt az hazai beruházás gazdaságélénkítő szerepéről beszélt Nemcsik Mátyás önkormányzati képviselő a hivatalos átadóünnepségen.

Az ország keleti felében történő terjeszkedés fontos állomása Kecskemét, Bács-Kiskun-megye megyeszékhelye, a régió kiemelt települése. A Bubbles célja, hogy innen kiindulva meghódítsa az ország keleti régióit is. A sikeres vállalkozás először Budapest városában nyitotta sorra üzleteit, de távlati cél a hálózat országos kiépítése franchise partnerek bevonásával. 2017-re már 50-nél is több üzlet megnyitását tervezik országszerte.

„Minden egyes üzlet megnyitása olyan számomra, mint egy új gyermek. A kecskeméti az első kelet-magyarországi mosodánk, ez nagy mérföldkő számunkra. Kiemelt vidéki helyszíneken is folytatjuk az országos hálózatépítést – nem titok, hogy most már franchise partnerek bevonásával. Az sem biztos, hogy a terjeszkedés a határon megáll.” – mondta el Megyeri Gábor, a Bubbles ötletgazdája és vezérigazgatója. – „Célunk volt, hogy olyanok is tudják használni a mosógépeket, akik az életben még soha nem mostak. Ezen kívül az is alapvető fontosságú, hogy a mosás a Bubbles-ben más szerepet kap, és lehetőség nyílik arra, hogy kikapcsolódásként, pihenéssel tudjuk eltölteni azt a pár órát, amíg a ruhákat tisztára mossuk.”

Trokan_Nora_Bubbles

Vidéken is siker a közösségi mosás

A korábban csak amerikai filmekből ismert szolgáltatás, a közösségi mosás a Bubbles koncepció működőképességének, és a vezetőség hatékony stratégiai gondolkodásának köszönhetően válik egyre elterjedtebbé Magyarországon – most már vidéken is. A sorozatos nyitások mutatják az ötlet és a szolgáltatás létjogosultságát, amely nem csak a fővárosban válik egyre népszerűbbé.

A kecskeméti Katona József Színház gyönyörű és tehetséges színésznője Trokán Nóra már régóta várta, hogy a Jóbarátokból is ismertté vált hangulatú közösségi mosoda eljusson Kecskemétre is. Így örömmel vett részt az új Bubbles üzlet átadóján.

„Épp a Figaro házasságának premierjére készülünk, így egyébként sem sok időm jut a házimunkára. A kecskeméti színészházi vendéglakásban nincs mosógépem, ezért is örültem neki, hogy most már Kecskeméten is nyitott Bubbles. Non-stop nyitva tart, így előadás, vagy az esti próba után is el tudom intézni a mosást. Az amerikai filmekből ismerős a közösségi mosoda élmény, kényelmes és jó hangulatú. Volt alkalmam már egy budapesti Bubbles-ben mosni, ott tapasztaltam meg, milyen jókat lehet beszélgetni mosás közben.” – mondta el Trokán Nóra, miközben maga is kipróbálta – elsők között – az üzlet nyújtotta szolgáltatást.

A Bubbles mosodák közösségteremtő szerepe nagyon fontos egy kisebb város életében is, ráadásul a gazdaságélénkítő szerepe sem elhanyagolható.

„Úgy gondolom, az itt lakóknak is egy fontos és hasznos szolgáltatást hozott el a városunkba a Bubbles. Nem csak a praktikussága miatt, hanem mert az üzlet közösségi térként funkcionál. Egyszerűen kelezhetőek a gépek, gyorsan kész lesz a mosás, de a közösségteremtő és formáló hatás túlmutat ezen. Egy kellemes, kényelmes helyen végezhetjük el a házimunkát, ami ilyen módon szórakoztató is lehet.”– fűzte hozzá Nemcsik Mátyás, önkormányzati képviselő.

Miért is választják a vendégek a Bubbles szolgáltatását?

Erre a kérdésre kapunk választ az alábbi közvélemény-kutatásból:

A vendégek a fiatalabb korosztályokból kerülnek ki, átlagéletkor 39 év, jellemzően egyedülállók vagy nagycsaládosok.

A mosodák látogatóit leginkább a rendszeretet és kényelemre való törekvés jellemzi. A környezettudatosság ugyancsak nagyon sokak számára fontos, és a család szerepe is a legtöbb kérdezett számára elsődleges.

A vendégek, amikor először jöttek a mosodába, főképpen azért döntöttek úgy, hogy kipróbálják a mosodát, mert vagy egyáltalán nem volt mosógépük vagy elromlott. Majdnem egynegyednyien azért döntöttek a Bubbles mellett, mert nem tudták otthon kimosni azt, amit szerettek volna. A gyorsaság a kérdezettek 18%-a számára volt vonzó, míg a szárítási lehetőséget 17%-nyian említették.

A mosodák szolgáltatásai közül a 11 kg-os gépen való mosás a legnépszerűbb: a válaszadók 90%-a használta már ezt. A nagyobb kapacitású, 16 kg-os gépet 62%-nyian használták, szárítani a látogatók háromnegyede szokott

Az otthoni mosás és a Bubbles-ban való mosás összehasonlítása során kiderült, hogy a látogatók a mosodában való mosást egyértelműen gyorsabbnak (67%), szórakoztatóbbnak (51%) és a környezetre kímélőbbnek tartják (42%), míg a kényelem, a gazdaságosság, az egyszerűség tekintetben jobban megoszlanak a válaszok. Az otthoni mosást és a mosodai mosást higiénikusság és a tisztaság tekintetében legtöbben egyformának érzik.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..