Divat startupok a Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampányban

Új, Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség, amelynek részét képezi egy imázsfilm is, „Spice of Europe” szlogennel – a szpotot a CNN is sugározni fogja. A kampányfilmben a szereplők magyar divattervezők darabjait viselik, számos márka az SZTAK divatipari portfóliójához kötődik.

A Magyar Turisztikai Ügynökség a Graphasellel közösen alkotta meg Budapest imázsfilmjét, amelyben egy fiatal pár járja körbe a várost, annak legnépszerűbb pontjait bemutatva. Látható többek között a Művészetek Palotája, a Kisföldalatti, a Széchenyi és a Gellért fürdő, a Várkert Bazár és az Országház is. A cél a főváros sokszínűségének – a klasszikus európai fővárosra jellemző értékek, a történelmi örökség, a színes kulturális kínálat, a virágzó divat és dizájn szcéna – bemutatása.

A film készítésénél mindvégig kiemelt szempont volt, hogy magyar vállalkozásokkal dolgozzanak együtt, így az is fontos volt, hogy a film főszereplői magyar divattervezők ruháit és kiegészítőit viseljék. A portfóliócégeinkhez kötődő márkák közül az ÁERON, az AGNESKOVACS és a REKAVAGO darabjai is megjelennek, de a Katti Zoób, az Anna Daubner, az eVe by EVA Remenyi, a TOMCSANYI, a Tipton, a VECSEI Millineri és a Tisza márkák is szerepelnek a videóban.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..