Budaörsön bővít területet a GreenGo

A budaörsi nagy áruházaknál és a Gazdapiacnál kedvezőbb percdíjú parkolási zónákat biztosít bérlőinek Magyarország egyetlen e-carsharing szolgáltatója.

Az autómegosztó szolgáltatásokra jellemző erős területhez kötöttségét oldja egy új egyedi fejlesztéssel az első és máig egyetlen teljesen elektromos flottát üzemeltető GreenGo. A szolgáltató kedvezményes parkolási díjazású zónái már elérhetőek a budaörsi nagy áruházaknál1. A fejlesztés elindításában szerepet kaptak a cég által az autók mozgásáról összegyűjtött felhasználói adatok. Az autómegosztó szolgáltató elmondása szerint a rendelkezésükre álló felhasználói információk alapján ismerték fel az igényt a bővítésre.

„Folyamatosan figyelemmel követjük felhasználóink autóhasználati szokásait, így tájékozódni tudunk az általuk leggyakrabban látogatott területekről. Ehhez rengeteg adat áll rendelkezésünkre, amelyeket folyamatosan beépítünk az új fejlesztésekbe. Ez egy jó sorvezető ahhoz, hogy priorizáljuk a felhasználói igényeket. A szinte triviális reptéri bővítés után újdonsággal jelentkezünk és új, kedvezményes parkolózónákkal bővülünk Budaörsön. Továbbra is abban szeretnénk elsők maradni, hogy elektromos flottánkkal reagálunk a fővárosi közlekedési igényekre és a közösségi élményt a mobilitás növelésével fokozzuk” – ismertette Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezető igazgatója.

Egy órás vásárlás alatt összesen 300 Ft-ért várakozik az autó, ez azoknak is gazdaságos lehetőséget ad a budaörsi nagybevásárlásra, akik nem szeretnének saját autót fenntartani. A kedvezményes zónákban mostantól alap csomag esetén 5 Ft/perc, minimál csomag esetén 8 Ft/perc díj ellenében tudják parkoltatni GreenGóikat a bérlők. Ráadásul nem kell amiatt aggódni, hogy az áruházból kijőve nem várja a felhasználót a GreenGo, hiszen a bérlő használatában marad az e-autó, zárásra továbbra is a zónahatárokon belül lesz lehetőség.

A GreenGo applikációban a budaörsi nagy áruházaknál kedvezményes parkolási területeket kék színnel jelölték, a kicsit távolabbi a Gazdapiac pedig külön markert is kapott, így az alapértelmezett navigáció egyből a budaörsi parkolózónába irányítja a felhasználót.

Michaletzky érdekességként jegyezte meg, hogy helyi magyar vállalkozásként fontosnak látták, hogy olyan izgalmas kezdeményezéseket is támogassanak, mint a helyi kuriózummá növekedett Budaörsi Gazdapiac, ezért külön markert is kapott, hogy könnyebb legyen odatalálni annak, aki eddig nem ismerte.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..