Címke: GfK Hungária Piackutató Intézet

Szóljon hozzá most!

A vállalati szektort az export emelheti

A következő egy év során a hazai nagyvállalatok 2,2%-os árbevétel-növekedésre és 1,4%-os profitbővülésre számítanak. Ez mérséklődést jelent a tavalyi kilátásokhoz képest, ugyanakkor az exportpiacok árbevétel-növekedését tekintve javuló trend látható a várakozásokban a K&H nagyvállalati növekedési index alapján.

Kategória: Blogzine
1 hozzászólás

Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon

Erőteljesen emelkedik az online bevásárlások aránya Magyarországon: 2014-ben már csaknem a háztartások negyede vásárolt legalább egy alkalommal napi fogyasztási cikket interneten. A legkeresettebb termékek a netes vásárlásnál a kozmetikumok, az állateledelek és az ásványvíz, de egyre többen szerzik be online … Folytatódik….

Kategória: Blogzine