Startup elégedettségi kérdőív +18
Mostanában sokat utazom. És kezdek megzuhanni, mert minden egyes út után valaki küld egy ún. elégedettségi kérdőívet. Hotel, légitársaság, sharing car – mindenki. De miért is? És miért nem kapunk mi startupok ilyen kérdőíveket? – a befektető, az inkubátor, vagy az angyallal folytatott lélekölő tárgyalásaink után…. Neee! Ezt nehogy tovább olvasd! Elégedettségi következik!
1 – Mennyi időt töltött irodánk előtt várakozva, amíg behívták a megbeszélt találkozóra?
- – Hamarabb értem oda és hamarabb fogadtak! – 10 pont
- – Késtem, de senkit sem érdekelt, mert úgysem hallgatott meg senki. – 7 pont
- – Vártam és elmentem… – 5 pont
- – Nem járok tárgyalásokra, hozzám járnak – 0 pont.
2 -Amikor behívták mennyire volt elégedett a látottakkal: az iroda kuturált volt-e? A fogadó személyzet fel volt-e készülve az Önnel történő találkozóra?
- – Igen, rendezett iroda és rendezett személyzet, forró kávé várt – 10 pont
- – Aki várt rám, kissé szórakozottan éppen az e-mailjeit bújta és ugyan nem számított rám (hiába beszéltük meg), de végül örült nekem – 7 pont
- – Meglepetést okoztam, csodálkoztak, hogy eljöttem mégis – 5 pont
- – Az iroda elnyerte tetszésemet és kirúgtam, akit benne találtam. Innen kezdve én fogadom itt az érkezőket – 0 pont
3 – Ön vélhetően felkészült a tárgyalásra. De akihez vitte a projektjét az ismerte az Ön iparágát, konkurenseit? Felkészült vajon az Ön tárgyaló partnere?
- – Nemhogy „felkészült” volt, hanem betéve fújta az ellenségeimet és mikor ki-mit mondott rosszat rólam. Hahhahah – innen tudtam, hogy számítok! – 10 pont
- – Furcsán nézett rám és megkérdezte, hogy „Hófehérkét honnan ismerem?” „Én is törpe voltam, vagy inkább a farkasos mesében szerepeltem”? – 7 pont
- – Nem nézett rám, mert éppen telefonált, de mondta, hogy majd a következő alkalommal megbeszéljük – 5 pont
- – Csodálkozott, hogy miért hozzá mentem és miért nem a Hiventures-hez? – 0 pont
4 – Aztán, amikor a projektjéről kezdtek el beszélgetni, akkor kíváncsi volt arra, hogy mivel foglalkoznak? Mi motiválja Önöket a startup építésben?
- – Igen, nagyon érdekelte, főleg a legújabb canabis tőkealapja kapcsán kérdezte, hogy oda a robotikai szál jó lesz-e? – 10 pont
- – Érdeklődött, de nem volt számomra világos, hogy hallott-e már a hőváltó turbinák okozta környezetikárokról. Mindesetre szimpatikusan bólogatott – 7 pont
- – Kiderült, hogy telekszomszédok vagyunk és ennek nagyon megörült – 5 pont
- – Nem tudott mit mondani, de bejött a titkárnője és ezen mindketten elámultunk – 0 pont
5 – Bekérte-e Öntől a legfrissebb pitchdeck-et? Kért-e bármi tájékoztató anyagot?
- – Több mindent bekért, de jelezte, hogy a kollégái fogják kielemezni a rákhalászokkal tervezett snecis modellt – 10 pont
- – Nem érdeklődött, de már levolt töltve nála minden – 7 pont
- – Sajnos inkább a konkurens anyagaira volt kiváncsi – 5 pont
- – Jelezte, hogy az egész szarral menjek oda, ahonnan jöttem… és elküldött a bús…ba.
6 – Amikor távozott a befektetőtől / inkubátortól mosolygott-e Önre a titkárnő?
- – Mosoly helyett egy zsíros puszit kaptam a homlokomra – 10 pont
- – Derűs elköszönés nem volt, de dekoltázs annál többb – 7 pont
- – A titkárnő mosolygott és én lift helyett a lépcsőházban találtam magamat – 5 pont
- – Nem köszöntek, sőt utánam dobálták a tőkealap éves jelentéseit – 0 pont
+1) És végül egy formabontó kérdés, hogy felmérjük odafigyelt-e erre az észforgató kérdőívre: tudja-e mi a különbség egy tőkealap és egy inkubátor között?
- – Egyik gyorsabb, mint a másik. De melyik gyorsabb? – 10 pont
- – Mindkettő hasonlóan pénzt adhat és engem csak ez érdekel. Hívd, ahogy akarod – 7 pont
- – Nem érdekel és nem is fog!! Hagyjál lógva! – 5 pont
- – Mi az a tőkealap? Ez valami új párt?? – 0 pont
Köszönjük a válaszokat!
Ha Ön 60 pont felett van, akkor megérdemli, hogy meginvitáljuk és kiemelt startup ügyfélként kezeljük.
Köszönjük, hogy kitöltötte startup elégedettségi kérdőívünket!