Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon
Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár
Read MoreIparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár
Read MoreRendkívül erős formát mutatott a hazai e-kereskedelem az utóbbi években, a koronavírus-járvány közvetett hatásai pedig további lendületet adtak a szektornak.
Read MoreÍgy építs hosszútávon virágzó online boltot! A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes
Read MoreEgy év alatt harmadszor múlta felül minden korábbi teljesítményét az internetes és csomagküldő értékesítés Magyarországon. A tavalyi áprilisi 114 milliárdos
Read MoreA GLAMI, Magyarország első divatcikkekre specializálódott keresőmotorja felmérést készített a partnerüzletek körében. A kutatás betekintést enged abba, hogy a divatágazatban
Read MoreA járvány elleni védekezést segítő friss korlátozások miatt az év végi vásárlási szezonban ismét robbanásszerűen bővülhet itthon az e-kereskedelmi forgalom.
Read MoreA koronavírus-járvány jelentős lökést adott a hazai e-kereskedelem fejlődésének: az idei második negyedévben a teljes kiskereskedelmi forgalomnak már csaknem 10
Read MoreRégóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év
Read MoreA hazai webáruházak 73%-a könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben – derül ki a Shoprenter legutóbbi, 13. alkalommal elkészített kutatásából.
Read MoreAz e-kereskedelmi szektor a koronavírus-járvány kereskedelemre gyakorolt hatásai miatt rakétaszerű növekedésre kapcsolt, éves szinten akár 25%-kal növekedhet a hazai online
Read MoreAz online vásárlások megerősödéséről számolnak be az európai vállalkozások. Mindezt alátámasztja a Nielsen 2020 áprilisi legfrissebb jelentése is, miszerint az
Read MoreA tavalyi évben a magyar e-kereskedelem ezer milliárd forintos összforgalmának csaknem felét külföldi piacon költötték el a vásárlók. A határtalan
Read MoreA fashion search engine weboldal többmillió magyar vásárlót köt össze többezer márkával és webáruházzal nap mint nap.
Read MoreA hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben – derül ki a WebShop Experts és a
Read MoreA Mastercard segítségével egy érintéssel fizethetünk okosóránkkal a termináloknál.
Read MoreIdén a tavalyihoz képest 10%-kal többet terveznek költeni, ami a 2008-as gazdasági válság óta eltelt évek visszafogott vásárlói kedvéhez képest
Read MoreA fullcard nevű új okostelefon applikáció egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával segíti
Read MoreKözösségi médiát is fürkészve jelzi előre az IBM a kereskedelmi forgalmat.
Read More