Továbbra is lendületben az online piac: erős első félévet zártak a hazai webáruházak
Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy
Read MoreMásfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy
Read MoreHarmadik alkalommal szervezik meg az Év Webshopja versenyt. Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház
Read MoreA Google 2018-ban újabb változtatásokat vezet be, amelyek jelentős hatással lesznek a rangsorolási algoritmusokra, ezáltal webshopok forgalmára és eredményére is.
Read MoreA hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz
Read MoreAz európai, így a magyar online webáruházaknak és piacoknak is kötelezően meg kell jeleníteniük a honlapjukon az EU új, online
Read More