Helycsere a dobogón: Lenovo lett a második

A Dellt megelőzve a Lenovo átvette a második helyet a globális PC piacon – derül ki az IDC piackutató előzetes felméréséből. A HP első helyét semmi sem fenyegeti egyelőre, igaz az óriás mégis küzd a hardvergyártással.

A Lenovo öt negyedév óta a leggyorsabban növekvő vállalat a top PC gyártók között, az IDC előzetes adatai szerint pedig rekordteljesítményt ért el a 13,7%-os piaci részesedés megszerzésével és a mintegy 12,6 millió darabos negyedéves szállítási volumenével.

Yuanqing Yang, a Lenovo vezérigazgatója így kommentálta az előzetes IDC adatokat:

„Az előző két negyedévben tanúsított lendülettel két vetélytársunkat is magunk mögé utasítva sikerült megszereznünk a globális PC piac második helyét. A mostani a legjobb eredmény, amit valaha elértünk a globális piacon, mindez pedig a jelenlegi versenykörnyezetben a piacvezető erős kihívójaként pozícionál bennünket. Növekszünk a vállalati és az otthoni szegmensben egyaránt, a vásárlóink pedig tudják, hogy hosszútávon elköteleztük magunkat a PC piac mellett. Ezzel párhuzamosan folytatjuk az olyan innovatív termékek fejlesztését is, melyek mind a négy termékterületen (tabletek, okostelefonok, PC-k és okos tv-k) elősegítik a technológiák és szolgáltatások konvergenciáját.  Minden területen kiváló felhasználói élményt kell nyújtanunk, hogy elérjük célunkat és a világ vezető személyi számítógép gyártójává váljunk. Hiszek abban, hogy mindenünk megvan ahhoz, hogy ezt hosszútávon teljesítsük: a termékeink, a csapatunk, a stratégiánk és a lendületünk.”

Júliusban még így nézett ki a 2011-re vonatkozó becslés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..