Blogzine

Új magyar startup a világ szabadúszóiért

PowerLancer.com néven hazai startup indult, hogy segítse a szabadúszó szakemberek hatékonyabb munkavégzését.

Célunk, hogy a világon egyre nagyobb tömegben jelenlévő szabadúszók munkáját hatékonyabbá tegyünk” – mondta Molnár Szabolcs, a PowerLancer.com egyik alapítója.

Szabadúszóknak vagy freelancereknek az önmagukat foglalkoztató, alkalmazott nélkül dolgozó szakembereket nevezzük, akiknek a száma az elmúlt évtizedben óriási számban emelkedett meg. Ennek egyik oka a technológiai fejlődés, melynek köszönhetően sok szakma képviselői akár otthonról is dolgozhatnak, a másik pedig a gazdasági válság és az azzal járó elbocsájtások.

A European Forum of Independent Professionals (EFIP) felmérése szerint az EU-ban 2000 és 2011 között 82%-kal növekedett a szabadúszók száma, és ezzel elérte a 8,5 milliót. Az Egyesült Államokban még magasabb a szabadúszók aránya, ott ezt a számot 34 és 60 millió közöttire becsülik. Ausztráliában pedig a lakosságnak már a 19%-a dolgozik szabadúszóként, összesen mintegy 2,1 millió ember.

Amikor egy, a szakmájában kiváló alkalmazott kilép az alkalmazotti létből, és szabadúszóként próbál boldogulni, előbb-utóbb rájön, hogy szabadúszóként a sikerhez kevés, hogy jó szakember legyen. A sikeres szabadúszókat a sikertelenektől nem csak az különbözteti meg, hogy mennyire jók a szakmájukban, hanem az, hogy mennyire foglalkoznak a szabadúszói élet üzleti részével. A szabadúszók 66%-a a munkával töltött idő kevesebb mint a felét számlázza csak ki. A ki nem számlázható munkaórák adminisztrációval, munkakereséssel és kapcsolattartással telnek. Célunk, hogy ezen az arányon segítsünk változtatni, hogy a szabadúszók több időt tölthessenek számlázható munkával” – mondta Juhos Tamás, a PowerLancer.com társalapítója.

powerlancer

Az ingyenesen kipróbálható PowerLancer.com oldal szolgáltatásaival a szabadúszók könnyebben és hatékonyabban tudják kezelni a projektjeiket és az üzleti kapcsolataikat. A munkavégzéssel töltött időt is pontosan mérhetik és könnyen nyomon követhető az is, hogy mikor melyik feladaton kell dolgozniuk. Ez egy egyedül dolgozó szabadúszónak komoly segítség.

A szolgáltatás folyamatosan fejlődik. A maximális felhasználói elégedettség érdekében – a felhasználók visszajelzései és igényei alapján– kéthetente újabb funkciókkal és fejlesztésekkel frissül a szolgáltatás.

Megosztás