Digitalizált kamionsofőrök

Még mindig papírok és formanyomtatványok sokaságával küzdenek a teherautó sofőrök, egy magyar app ezen segítene.

Logidok egy magyar startup cég, amely a közúti áruszállítás szereplői számára egy webes és mobil platformon működő digitalis dokumetumkezelő eszközt fejlesztett ki.

A Logidok használata felgyorsítja, egyszerűsíti és átláthatóvá teszi az áruszállításhoz kapcsolódó dokumetumok kezelését, mert a gépkocsivezetők egy mobil applikációt használva tudják digitalizálni, tárolni és továbbítani azokat, a fuvarozók, szállítmányozók és fuvaroztatók pedig egy egyedi webes dokumetumkezelő alkalmazásban képesek tárolni és menedzselni a digitalizált dokumetumokat.

logidok

Az okostelefonok korszaka új lehetőségeket teremtett a növekedésre. Azok a cégek, amelyek nyitottak a technológiai újításokra új célokat fogalmazhatnak meg, amelyekkel akár messze meghaladhatják az ügyfeleik elvárásait.

A Logidok egy általános problémát old meg, amellyel mind a közúti áruszállításban résztvevő cégek, mind a gépkocsivezetők szembesülnek minden egyes nap – A szállítással kapcsolatos dokumentumok küldése az útról az irodába. Minden nap sofőrök milliói küldik a fuvarokmányokat a vezénylőiknek faxon vagy postán a telephelyre. Ez már évtizedek óta így működik. Úgy gondoljuk, hogy itt az idő egy jobb megoldásra.

A Logidok mobil alkalmazással a gépkocsivezetők képesek:

  • dokumentumokat szkennelni és küldeni kiváló minőségben
  • dokumentumokhoz metaadatokat hozzáadni a könnyebb azonosítás érdekében
  • dokumentumokat tárolni és bármikor újraküldeni

De ez nem minden. A cégeknek kötelező megőrizniük a fuvarozással kapcsolatos dokumentumaikat. Manapság ez papírokkal kitömött szekrényeket, valamint több órányi adminisztrációt jelent. A Logidok ezt szeretné megváltoztatni!

A Logidok webes alkalmazásával a cégek képesek:

  • digitalizált dokumentumaikat egy biztonságos környezetben az Amazon szerverén tárolni
  • a sofőrök által feltöltött dokumentumokat megtekinteni
  • a dokumentumokat sofőr, dátum, fuvarszám, rendszám, dokumentum típus alapján keresni
  • a dokumentumokat partnereiknek továbbítani
  • a dokumentumokat beküldő sofőröket menedzselni

A Logidok mobil alkalmazás letöltés és használata a sofőrök számára ingyenes. A cégek fogadhatják a digitalizált dokumentumaikat emailben és kipróbálhatják a Logidok webes dokumentumkezelő szolgáltatását díjmentesen.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..