Nemzetközi vezetéselméleti konferencia Budapesten

A legjobb nemzetközi gyakorlatok vezetés és menedzsment témában a 2015-ös budapesti Stretch konferencián.

A napokban sikerrel megrendezett Amuse és Crunch konferenciák után a szervezők már egy újabb szakmai rendezvényre készülnek, ismét egy vállalati hot topic-ra fókuszálva. Ezúttal a vezetéselmélet és menedzsment legújabb nemzetközi trendjeivel és neves előadóival találkozhatnak a résztvevők 2015. december 9-11. között az Urániában.

 A Prezi, a Ustream és az Ericsson által szervezett konferencián a vezetéssel kapcsolatos legfrissebb nemzetközi trendekről és legjobb gyakorlatokról lesz szó – különös hangsúllyal a  hatékony vezetés és menedzsment eszközeire. A háromnapos konferencia és workshop magyar és külföldi előadói interaktív előadásokon mutatják majd be a szervezeteket érintő változásokat és kihívásokat.

strech

A decemberi Stretch konferencián olyan előadókkal találkozhatunk személyesen, mint James Clear viselkedés-szakértő, aki napi tanácsaival és tippjeivel a szellemi és fizikai egészségük megőrzésében és fejlesztésében segíti óriási rajongótáborát. Itt lesz többek közt Niklas Modig, az eddig több mint tíz nyelven megjelent és közel 180 000 példányban eladott lean vezetéselméleti szakkönyv szerzője, Brian Robertson a hierarchikus rendszerekkel szembemenő, úgynevezett holacracy-módszer megalkotója és az ezt bemutató bestseller írója, vagy Anne Loehr tanácsadó, aki többek közt olyan szervezeteket segített, mint a Facebook, a US Air Force vagy a Coca-Cola.

strech2„A Stretch konferencia évről évre egyre népszerűbb a hazai és nemzetközi szakmai érdeklődők körében. Tavaly 16 előadónak köszönhetően mintegy 680 percnyi előadás volt hallható, összesen 7 országból, közel 450 résztvevőt láttunk vendégül és a konferencia közvetítését 48 országból összesen 17 ezer ember nézte meg. Az idei évben fő témánk, hogy hogyan tudunk hatékony, ellenálló, adaptálódni képes és a céljaival tisztában lévő szervezeteket építeni. Ugyanis ezen képességek szükségesek ahhoz, hogy választ tudjunk adni a mai kor folyamatosan változó kihívásaira” – mondta el Hodicska Gergely, a konferencia főszervezője, a Ustream fejlesztési vezetője.

“Innovációval foglalkozó vállalatként, kiemelten fontos, hogy mi is hozzájáruljunk a hazai menedzsment és technológiai ökoszisztéma fejlesztéséhez” – tette hozzá Beskid Vilmos, az Ericsson budapesti K+F Központjának vezetője.

A szervezők mindenkit várnak, aki szeretné megtudni, hogyan és milyen eszközökkel építhet jobb és hatékonyabb szervezetet. Az idei, most először három napos konferencia rendkívül gyakorlati megközelítésű. Az előadások mellett, szakmai workshopokkal és foglalkozással is várják az érdeklődőket. Az eseményre a belépők november 17-ig kedvezményesen vásárolhatók meg.

Bővebb információ és program a http://stretchcon.com/2015/ oldalon, illetve a konferencia közösségi oldalain érhető el. https://www.facebook.com/stretchcon ill. https://twitter.com/stretchcon

A tavalyi Stretch konferenciáról ízelítő: https://vimeo.com/116349713

A Prezi és a Ustream 2013-ban indította el a mára már nemzetközileg is elismert konferenciasorozatát, melynek szervezői csapatához tavaly csatlakozott a Ericsson. Az évről évre egyre nagyobb és népszerűbb szakmai események többek közt a szoftverfejlesztés, a javascript, a Bigdata, a UX, valamint  a vezetés és menedzsmentről szólnak –  vagyis azokról a területekről, melyek a XXI. század vállalatait legkomolyabban érintik.

“A konferenciasorozat elindítását az itthoni nemzetközi szakmai konferenciák hiánya motiválta, másrészt az, hogy a magyar szakemberek és vállalatok számára nehezen megfizethető, vagy egyenesen elérhetetlen egy-egy nemzetközi szakkonferencián való részvétel” – hangsúlyozta Halácsy Péter, a rendezvénysorozat ötletgazdája, a Prezi egyik alapítója.

Legutóbbi, Big Data (Crunch) és UX (Amuse) témájú konferencián együttesen 34 országból, több mint 1000 érdeklődő vett részt, a Ustream által biztosított közvetítést pedig mintegy 4300-an látták. A nagysikerű szakmai konferenciákon olyan témák kerültek terítékre, mint a mobilunkon megjelenő állandó értesítések, amelyek sokkal inkább a figyelmünket vonják el semmint, hogy informálnának minket. Az egyik sztárelőadó azt vázolta fel, hogy a jövőben a tárgyakkal – akár csak a Harry Potter mesékben – varázslatszerű interakciók által léphetünk kapcsolatba, míg egy másik nagysikerű előadás a kutyák számára készített Tinder példáján keresztül ismertette a design és az adatalapú termékfejlesztés kapcsolatát.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .