Négy magyar startup a TechCrunch New York-i rendezvényén

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Design Terminál jóvoltából vehetnek részt a nemzetközi seregszemlén magyar csapatok. A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) szakmai partnerével, a Design Terminállal négy magyar startupot juttat ki a világ egyik legrangosabb startup eseményére, a TechCrunch Disrupt New York-ra.

Az MNKH InnoTrade és a Design Terminál mentorprogramja keretében, független szakmai zsűri által kiválasztott startupok olyan egyedi megoldásokat mutatnak be, mint az e-book megosztó platform, az orvosi adataink tárolását lehetővé tevő alkalmazás, a 3D nyomtatás testreszabását segítő szoftver, vagy a témafüggetlen, jelentéstartalmat is vizsgáló internetes keresést biztosító keresőmotor.

A május 9-11. között megrendezésre kerülő TechCrunch Disrupt a világ egyik legszínvonalasabb technológiaipari eseménye, ahol forradalmian új ötletekkel rendelkező startupok bemutatkozására, valamint a technológiai iparból származó legfrissebb ötletek seregszemléjére kerül sor. A TechCrunch közönségét a szegmens kulcsszereplői, sikeres vállalkozók, innovátorok, befektetők, etikus hackerek és a technológia iránt érdeklődő nagyközönség alkotja.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Design Terminál jóvoltából négy magyar, független szakmai zsűri által kiválasztott startup, a Laborom, a Leopoly, a Publishdrive és a Precognox mutatja be egyedi fejlesztéseit a világ legjelentősebb startupjai és vállalkozásai körében.

A Leopoly a világ vezető vállalatainak fejleszt innovatív szoftver megoldásokat, melyek segítségével a modern technológiák, úgymint a 3D nyomtatás- és szkennelés, valamint a virtuális valóság testreszabása valósulhat meg egyszerűen és hatékonyan.

A Laborom egy olyan orvostechnikai alkalmazás, amely képes orvosi adatok tárolására, segítségével a betegek jobban fel tudnak készülni orvosi találkozóikra, a rendszeren keresztül pedig akár orvosi tanácsadást is kérhet a felhasználó.

A Publishdrive egy e-book megosztó felület, ahol a feltöltést követően 400 online üzlet kínálatában jelenik meg a publikáció, több mint 100 országban. A rendszer automatikusan juttatja el az e-bookot a webshopokba, figyeli a vásárlási adatokat, illetve elemzéseket is készít.

A Precognox keresőmotor lehetővé teszi a témafüggetlen, intelligens és jelentéstartalmat is vizsgáló webes keresést kevesebb, mint egy másodperc alatt. Ez a gyors reakcióidő a tartalmak, oldalak előzetes és folyamatos megjelölésének, meghatározott szempontrendszer alapján történő rendezésének köszönhető.

A kiállítást követően a csapatok további másfél hétig képzésen vesznek részt Bostonban, ahol megismerhetik az amerikai piac sajátosságait, cégre szabott tanácsokkal gazdagodnak, valamint releváns kapcsolatokat is építhetnek.

„A TechCrunch Disrupt, és a kiállítást követő képzés lehetővé teszi, hogy a hazai startupok első kézből szerezzenek információkat az észak-amerikai piacról, a legújabb trendekről, validálják fejlesztéseiket és nemzetközi befektetőkkel, üzleti döntéshozókkal találkozzanak. Ezek a tapasztalatok nagyon fontosak a vállalkozások fejlődése szempontjából, hiszen jelentősen javíthatják sikeres nemzetközi paici esélyeiket. Pontosan ezért indítottuk el InnoTrade programunkat, melyre folyamatosan várjuk a startupok jelentkezését” – mondta Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház InnoTrade programja keretében idén további, több mint tíz szakmai eseményre biztosít megjelenési lehetőséget a hazai innovatív vállalkozásoknak.

 

 

 

Kapcsolódó posztok:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.