„Best of show” díjat kapott az MKB Bank által elsőként bevezetett digitális termék

Az USA-ból 2007-ben indult Finovate a világ egyetlen olyan demo-fókuszú konferencia sorozata, ahol a nemzetközi kiállítók a leginnovatívabb pénzügyi és banki technológiákat mutatják be a szabályozók, a pénzügyi befektetők, az iparági elemzők és természetesen a média részére. A konferencia sorozatot 2011 óta Európában, 2012 óta Ázsiában is megrendezik, az idei európai rendezvény március 6. és 9. között Londonban volt.

Az MKB Bank több olyan digitális megoldását, mint az MKB MobilApp, az MKB NetBANKár már eddig is a W.UP magyar fintech vállalattal együttműködve fejlesztette ki. A két szervezet legújabb együttműködésének eredménye a Sales.Up névre keresztelt, a bankszektorban használandó real-time megoldás, amely észleli az ügyfelek pénzügyi élethelyzeteit és ezekre valós idejű ajánlatokkal és javaslatokkal reagál.

A londoni Finovate-re a W.UP kérte fel Hetényi Márk-ot, hogy az MKB-val együttműködve mutassa be a Sales.Up erejét, tudását. Bemutatónk igazi varázs show volt: úgy mutattuk be terméket mintha a tranzakció történetből és a mobilos lokációból bűvészmutatvány lenne élethelyzeteket kimutatni. Az előadás előtt rengetegszer elpróbáltuk közösen a bemutatót, mely a teljes nemzetközi szakma elismerését elnyerte, hiszen Finovate „best of show” lettünk!

Hetényi Márk, MKB Bank Digitális, Retail és Stratégiai vezérigazgató-helyettes:
„Az MKB 2017 tavaszán írt ki tendert „Valós Idejű döntési motor és customer insight” bevezetésére, melyre magyar és nemzetközi cégeket hívtunk meg. A tenderen a Sales.Up megoldást választottuk, hiszen a W.UP üzleti megközelítése, szakértői csapata és stratégiai partnerként történő hozzáállása egyértelművé tette, hogy velük együttműködve a legjobbat tudjuk kihozni magunkból és ezáltal a lehető legnagyobb értéket és élményt tudjuk megteremteni ügyfeleink számára is. Az azóta eltelt időben bankunk testre szabta, „MKB-sította” a terméket, készen állunk a tesztelésére. A bevezetés nemcsak technikailag jelent újdonságot, hanem lehetőséget teremt az MKB és ügyfeleink kapcsolatának teljes újragondolására is, hiszen képessé válunk arra, hogy ügyfeleink egy-egy – akár hirtelen előálló – pénzügyi élethelyzetére is azonnali megoldásokkal tudjunk reagálni. Biztosak vagyunk benne, hogy ügyfeleink számára hatalmas élmény lesz megtapasztalni, hogy a jövőben mi mindenre tudunk figyelni és milyen hatékonyan tudjuk segíteni az életüket.”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..