BlogzineHazai pálya

Befektetőre talált a Noispot

Nemes egyszerűséggel közösségi kocsmázásnak fordítható a Noispot, amelybe BNV Equity Kockázati Tőkealap több mint 100 millió forintot tett. A starup versenyekről ismert szereplő a terjeszkedésre szánja a pénzt.

Európa-szerte átformálhatja a vendéglátóhelyek zenei világát a ’Noispot’ nevű okostelefonos app, amely a háttérzene kialakítását a vendégek kezébe adja. A tesztek eredménye szerint a ’social pubbing’ azaz „közösségi kocsmázás” szolgáltatással testre szabható háttérzene növeli a törzsközönség arányát, így a szórakozóhelyek bevételeit is. A startup vállalkozás a további terjeszkedéshez keresett, és talált, tőkebefektetőt a BNV Equity Kockázati Tőkealap személyében. Az alap több mint 100 millió forintot invesztál a Noispot nemzetközi piacszerzésének előkészítésébe.

A Noispot alapító-ötletgazdái, Zsigó Dávid a jobb oldalon mosolyog

A Noispot ’social pubbing’ szolgáltatása segítségével a vendégek befolyásolhatják egy-egy szórakozóhely háttérzenéjét, illetve lehetőség nyílik a vendéglátóhely – vendég közötti kommunikációra is. „A Noispot, amellett hogy önmagában is ígéretes jövő előtt áll, a közelmúltban létrejött Atrecto-s befektetéssel együtt stratégiai egységet alkot számunkra – a két cég közötti szinergiákra is építeni tudunk a jövőben„- emelte ki Zsembery Levente, a BNV Equity Alapkezelő vezérigazgatója. „Befektetésünk a szolgáltatásfejlesztés és a nemzetközi terjeszkedés finanszírozásához teremti meg a szükséges forrásokat.” – tette hozzá.

A befektetési döntést látszik igazolni, hogy elmúlt hetekben több olyan nemzetközi cég is megkereste a társaságot, amely szeretne részt venni a szolgáltatás külföldi terjesztésében.

A társaság alapítói mobiltelefonos fejlesztésekben, szociológiában, zenetudományokban és háttérzene szolgáltatási területen is tapasztalatokat szereztek. A Noispot rendszerét a legismertebb vendéglátóhelyek vezetőivel együtt dogozták ki 2011-ben, ezzel garantálva, hogy az biztosítsa a vendégszám növekedését.

A tesztek azt mutatták, hogy tíz vendégből hét jobban emlékszik egy helyre, és gyakrabban tér vissza, ha ott a számára kedves zenét választhatta a Noispot-ot használva. „A vendégek a mobiltelefonok segítségével eldönthetik, hogy milyen zenéket szeretnének hallgatni, milyen sorrendben. Eközben jobban, komfortosabban érzik magunkat, ami a szórakozóhelyek tulajdonosai számára sem utolsó szempont, hiszen az elégedettebb vendég általában többet is költ” – mondta Zsigó Dávid, a Noispot Kft. ügyvezető társalapítója.

Megosztás