A Carnation két is díjat kapott a szófiai WebIT-en

A CarnationGroup két díjat is bezsebelt a WebIT Expo Konferencián Szófiában. Először az Utazás kategória díját vehették át, másodszorra már az “Év Közép-Európai Kreatív Ügynökségeként” vonultak le a színpadról.

A közép-európai interaktív ügynökség elsőként a Travel Category díjat vehette át az Air France „Take your seat” kampányáért, amelyet Eddie Opara designer, a Pentagram New York partnere adott át. A 2011. januárja és márciusa között futó és 120.000 látogatót megmozgató nyereményjátékot a CarnationGroup bukaresti irodája álmodta meg és menedzselte. A kampány célja az Air France romániai ügyfél-adatbázisának növelése volt.

„A promóció 5000 új taggal növelte az Air France romániai Facebook oldalának rajongói táborát és az ötletnek köszönhetően a cég felkerült a Biz-Top Social Brands 2011 listájára is. Ez az eredmény bizonyítja, hogy sikeres és innovatív kampányt hoztunk létre francia partnerünkkel közösen” – mondta Stefan Iarca, a CarnationGroup Romania senior tanácsadója.

Nem sokkal később az Év Kreatív Ügynöksége díjat (CEE Creative Agency of the Year) vehette át Szabó Erik a CarnationGroup vezérigazgató-helyettese. Az Allain Heuriux zsűrielnök, valamint Paul Berney és Plamen Rusev közép-európai WebIT nagykövetekből álló zsűri által megítélt elismerés a meglepetés erejével hatott, hiszen ebben a kategóriában a szervezők nem állítanak fel shortlist-et.

“Nagyon büszkék vagyunk az Év Kreatív Ügynöksége díjra. Az utóbbi 4 évünk, regionális terjeszkedésünk munkája érett be ezzel – nagyszerű érzés, köszönöm a csapat nevében is a zsűrinek! Digitális kacsintást küldünk az ügyfeleinknek felé is, akik már tudják, hogy ez most csak az első lépés és lesz még hasonló folytatás. ;)” – jegyezte meg viccesen Tóth Krisztián, a CarnationGroup vezérigazgatója és kreatívigazgatója, aki hozzátette, hogy „rövidesen élesedik az új, európai website-unk is.”

Mit csinál a CarnationGroup?

15 év. Digitális kreatív megoldások. Izgalmas márkák. Ötletek, kreatív koncepciók, grafika, design, fejlesztés, kódolás, kutatás, tervezés, mérés, optimalizálás, analitika; ezek mind mi vagyunk. És még annyi minden más. Kíváncsi, kísérletező ügyfelek. Air France, Beiersdorf, Coca-Cola, E-on, Erste Bank, Generali, GSK, Méduaunió, Procter&Gamble, Telenor, WWF.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .