Blogzine

Startupok krízisben

Egy furcsa témájú meetup – jövő kedden. Micsoda?! „Krízis” egy start-up-nál?! – Nem értem… pont az ellenkezőjét hisszük: csak sikeres, csak tutti befutó lehet egy start-up… de mi van, ha még sem?! A Snapchat, a Dropbox és (igen…bocs) a Prezi is követett el kommunikációs hibákat – legalábbis a szervező, kommunikációs szakember Vas Dóra ezt állítja.

Nos akit izgat a furcsa téma, az jövő kedden ugorjon be a meetup-ra!

Dórával, a szervezővel ma délután beszélgettem és elmondta, hogy ő igazából „csak egy” kríziskommunikációs szakember és érdeklődve nézi ezt a „hiper nagy felhajtást” a start-up-ok között… Nem érti, de azt látja, hogy a legnagyobbak is követnek el ballépéseket. És ezekről szerinte nem is a „szapulás” miatt kéne beszélni, hanem azért, hogy a kicsik még jobbak és körültekintőbbek legyenek a kommunikációban, marketingben és közösségi párbeszédben stb.

tumblr_myr31r7TqA1t8e8cao1_400

Izgalmas gondolatok! Szívesen mondtam igent a felkérésnek a vitában. Végre nem egy felszínes, unalmas és már untig lerágott csont… Nem a szokásos start-up arcok! Valami új és igazán provokatív felvetés!

tumblr_muj995Va7e1r6209ro1_500

Nos itt a program, aki bírja a progresszív dolgokat, annak ajánlom:

KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ MEETUP

Április 15. kedd 18 óra

Bp V. ker, Garibaldi Bisztro (Kossuth térnél)

tumblr_mz4cz0pos41qz7lxdo1_500

 

Megosztás

3 thoughts on “Startupok krízisben

  • Nemeth Zsolt

    Persze hogy követnek el hibákat. A startup célja, hogy minél több hibát elkövess, amíg tisztázod, hogy mi lesz a működő üzleti modell. Szerintem kríziskommunikációt ráhúzni ezekre egy szint felett nem éri meg, sőt. Persze kommunikálni kell az ügyfelek felé, ha gikszer van és nem jött be a modell, vagy épp likviditási gondok vannak, DE: nagyvállalati kommunikációs stratégiákra sem pénz, sem idő nincs…

  • Pingback: AKG Futuregen – lemaradtunk, bocs! | Insider Blogzin

  • Pingback: Kell a start-up-nak a kudarc vagy nem?! | Insider Blogzin

Comments are closed.