Startupok krízisben
Egy furcsa témájú meetup – jövő kedden. Micsoda?! “Krízis” egy start-up-nál?! – Nem értem… pont az ellenkezőjét hisszük: csak sikeres, csak tutti befutó lehet egy start-up… de mi van, ha még sem?! A Snapchat, a Dropbox és (igen…bocs) a Prezi is követett el kommunikációs hibákat – legalábbis a szervező, kommunikációs szakember Vas Dóra ezt állítja.
Nos akit izgat a furcsa téma, az jövő kedden ugorjon be a meetup-ra!
Dórával, a szervezővel ma délután beszélgettem és elmondta, hogy ő igazából “csak egy” kríziskommunikációs szakember és érdeklődve nézi ezt a “hiper nagy felhajtást” a start-up-ok között… Nem érti, de azt látja, hogy a legnagyobbak is követnek el ballépéseket. És ezekről szerinte nem is a “szapulás” miatt kéne beszélni, hanem azért, hogy a kicsik még jobbak és körültekintőbbek legyenek a kommunikációban, marketingben és közösségi párbeszédben stb.
Izgalmas gondolatok! Szívesen mondtam igent a felkérésnek a vitában. Végre nem egy felszínes, unalmas és már untig lerágott csont… Nem a szokásos start-up arcok! Valami új és igazán provokatív felvetés!
Nos itt a program, aki bírja a progresszív dolgokat, annak ajánlom:
Április 15. kedd 18 óra
Bp V. ker, Garibaldi Bisztro (Kossuth térnél)
Persze hogy követnek el hibákat. A startup célja, hogy minél több hibát elkövess, amíg tisztázod, hogy mi lesz a működő üzleti modell. Szerintem kríziskommunikációt ráhúzni ezekre egy szint felett nem éri meg, sőt. Persze kommunikálni kell az ügyfelek felé, ha gikszer van és nem jött be a modell, vagy épp likviditási gondok vannak, DE: nagyvállalati kommunikációs stratégiákra sem pénz, sem idő nincs…
Pingback: AKG Futuregen – lemaradtunk, bocs! | Insider Blogzin
Pingback: Kell a start-up-nak a kudarc vagy nem?! | Insider Blogzin