Blogzine

Pályázz projekteddel akár egymillió dollárért és a világhírért!

Egymillió forintot kapsz, sőt egymillió dolláros versenyen is nyerhetsz! A The Venture – A vállalkozás projekt mögött Chivas Regal italmárka áll, amely Magyarországon is elindítja startupversenyét. A lényeg: nagy hatása, azaz „impact-ja” legyen az innovációdnak. A The Venture-ben világszinten közel 1000 fiatal vállalkozás és start-up verseng az 1 millió dolláros fődíjért. A legígéretesebb magyar vállalkozás tehát már 1 millió forinttal a zsebében utazhat majd a New York-i döntőre, ahol közel 280 millió forint a tét!

A Chivas Regal idén harmadszor indítja el a legígéretesebb, a társadalom számára leghasznosabb induló válallkozások keresését. 1 millió dollár a díjalap, amellyel támogatni fogják azokat a vállalkozásokat, amelyek a jövőben a leginkább hozzájárulnak a társadalom, a világ hosszú távú fejlődéséhez.

Az elmúlt években, a verseny korábbi fordulóiban a gazdaság legkülönbözőbb területein működő vállalkozások kaptak támogatást, például egy vezeték nélküli termőföld figyelő rendszer, amely a gazdaságosabb öntözést teszi lehetővé, vagy az a vállalkozás, amely műanyaghulladékból készít házépítésre alkalmas téglákat.

A magyar vállalkozások először itthon mérettetnek meg szakértő zsűri előtt, és a decemberi magyar döntő nyertese 1 millió forint jutalommal a zsebében mehet a nemzetközi döntő felkészítő táborába, majd a New York-i döntőbe.

 

A zsűri tagjai:

Weiszbart Zsolt a White Summers Budapest részéről,

a Forbes Magazin start-up specialistája Zsiborás Gergő,

az Insiderblog.hu és a Figyelő magazin szerkesztője Dr. Halaska Gábor,

Kákosy Csaba a Day One Capital;

Orosz Bálint a Skyscanner részéről,

a Chivas Regal képviseletében pedig Mosonyi Csaba márkaigazgató.

A válallkozások jelentkezését 2016. november 13-ig várják, nevezni a The Venture nemzetközi oldalán a www.theventure.com –on, a linket követve, a regisztráció kitöltésével lehet.

Kapcsolat, segítség kérése: hun.chivas@pernod-ricard.com

 chivas_regal_the-venture

Mosonyi Csaba a Chivas Regal magyarországi márkaigazgatója elmondta: „Örülök, hogy Magyarország is csatlakozhatott a ehhez a programhoz, Magyarország híres a kreatív és innovatív ötletekről, már többször megmutattuk a világnak, hogy mennyi tehetséges ember születik hazánkban. A Chivas Regal szlogenje, a Win the right Way jegyében most azokat a vállalkozásokat keresi, amelyeknek ötlete, tevékenysége a társadalom számára is pozitív változásokat hozhat, ilyen vállalkozások beindítását támogatjuk a helyi 1 millió Forint díjjal és a nemzetközi megmérettetés lehetőségével, és amennyiben a nemzetközi versenyen is jól szerepel a magyar nyertes, az 1 millió dolláros díjalapból is jelentős hányadot szerezhet meg.”

Weiszbart Zsolt – White Summers Cofounder: A White Summers Budapesti irodája, valamint a White Summers Cofounder folyamatosan aktív szerepet vállal a magyar vállalkozói ökoszisztéma feljesztésében a szilicium völgyi „best practice” elvek meghonosításával. Örömmel látjuk, hogy egy olyan nemzetközi elismertségnek örvendő márka, mint a Chivas is fontosnak tartja a magyar vállalkozói ökoszisztéma támogatását, így szívesen működünk együtt a jó cél érdekében.

Megosztás