Innovatív tejpersely? Az meg mi?

Mizopersely.hu – promóció, hűségprogram, gamification a neo-tól.

Több mint egy éves előkészítő munka után, május elején elindult a Mizo Persely program, a szektorban egyedülálló pontgyűjtő mechanizmuson alapuló hosszú távú lojalitásplatform. A Neo Interactive-ot korábbi ez irányú tapasztalatai, valamint a Bonafarm Csoport számára végzett előző munkái alapján választotta ki a Sole-Mizo Zrt.

A digitális ügynökség feladata volt a promóciós koncepció és mérési terv kidolgozása, a pontbeváltó algoritmus kialakítása, az online platform megvalósítása, az ajándék- és nyereménypartneri hálózat kiépítése és a nyereménypiramis felépítése. Az indulást követően a rendszer folyamatos üzemeltetését (hoszting, ügyfélszolgálat, logisztika, nyereménysorsolás stb.) és további fejlesztését is a neo végzi.

mizo1

Mindennek előzménye, hogy a Neo Interactive még 2007-ben felépítette, bevezette és 3 éven keresztül működtette a Coke.hu promóciós portált, amely 800 ezer tagjával a legnagyobb online promóciós felület volt abban az időben. Ennek tapasztalatai is segítették a munkát, de a Mizo Persely továbblép az azóta már klasszikussá vált pontbeváltós promóciós programokon. Ugyanis a részvételi motivációt érzelmi előnyökkel megtámogató gamification elem is beépítésre került, illetve a további tervek alapján hazánkban még nem használt interaktív mechanizmus is bevezetésre fog kerülni. A program emellett ötvözi a nyereményjátékok és a garantált ajándékok nyújtotta fogyasztói előnyöket, és alternatívát kínál a regisztrációt – első körben – netán elutasítók számára is. A platform alapfeltételként az a technológiai innováció szolgált, amivel a Sole-Mizo Zrt. – Magyarország legszélesebb tejtermékválasztékával rendelkező gyártója – megvalósította a programban résztvevő Mizo termékek egyedi, rejtett kódolását.

Az indulást megelőző egy évben a neo egyik fő feladata volt az ajándékpartneri network kialakítása, amelynek jelenlegi tagjai a Sony, az adidas, a JátékNet.hu, a Danubius Hotels Group, a Shopline, a J.Press, a DM, a Bosch és a Sanoma.

Már az első napon mintegy 5.000 egyedi látogató kereste fel az oldalt, akik átlagban közel 9 percet töltöttek márkakörnyezetben, és átlagosan 9 oldalt néztek meg ez alatt az idő alatt. A visszapattanási arány (bounce rate) 20 % alatti volt.

 

Bővebben a mechanizmusról: http://mizopersely.hu/hogyan-jatszhatok

(x)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .