Startol egy nagy online(!) üzleti konferencia

Az Üzleti Klinika 2014. július 9-én 15 ismert KKV-szakértő tematikus előadásaival tart interaktív online konferenciát Ustream-en keresztül. Blogunk az esemény médiaparnere.

Az évtized elején a magyar kis- és középvállalatok kétharmadának még weboldala sem volt, nemhogy kiforrott online jelenléte (Forrás: NRC-kutatás). Ki gondolta volna, hogy alig pár év alatt hétköznapivá válnak a céges webináriumok, az online tanfolyamok, és ezernél is több webshop nyílik? Most újabb fordulópont előtt áll a magyarországi online üzleti élet: az Üzleti Klinika 2014. július 9-én 15 ismert KKV-szakértő tematikus előadásaival tart interaktív online konferenciát Ustream-en keresztül.

A céges képzésekkel és konferenciákkal szembeni egyik legnagyobb visszatartó erő az utazás, az arra fordított idő, pénz, és a túlzott időbeli kötöttség. Az Országos Vállalkozásfejlesztési Konferencia ötletét az ihlette, hogy a magyar vállalkozóknak látniuk kell olyan példákat, amik bebizonyítják, hogy a tanulás lehet egyszerre kényelmes, interaktív és digitálizált. Ehhez pedig a technikai háttér mellett olyan nevekre is szükség volt, akiket a kisvállalkozók már megismerhettek korábbi konferenciákon.
„Olyasmit igyekszünk létrehozni, amilyenre korábban nem volt példa Magyarországon.” – meséli Tonk Emil, az online konferencia egyik főszervezője. A rendhagyó online eseményt két nagyobb kutatás előzte meg, így a végleges tematika hatezer vállalkozó és cégvezető válaszai alapján állt össze. Ez vezetett ahhoz a koncepcióhoz, hogy tematizált előadások helyett egy mindent átfogó program szülessen, ahol egy vállalkozás valamennyire területére kapnak tanácsokat és ötleteket a résztvevők. Így lehetséges, hogy a konferencián egyszerre lesz szó például a Facebook-marketing megtérüléséről, és a bolti eladás professzionális technikáiról.

online marketing digitalis

A tapasztalatok azt mutatják, hogy mindig a szokatlan, és elsőre kissé idegen megoldások tapossák ki azt az utat, amin később már bátrabban járnak a vállalkozók. A szervezők célja az is, hogy az újdonságokkal szemben hagyományosan zárkózott hazai vállalkozói rétegnek megmutassák: egy online konferencia mennyivel praktikusabb és célorientáltabb, mint a hagyományos offline találkozók.

Az előadások bárhonnan követhetőek, akár nyaralásról is belenézhet, aki épp délutáni sziesztát tart, de mégsem ez a projekt legnagyobb előnye. Kezdetektől fogva az volt a terv, hogy hosszú távon a vállalkozók többet kapjanak, mint egy konferencia „részvételt”. A Vállalkozásfejlesztési Konferencia előadásaival az is megismerkedhet, aki napközben nem ér.
Az előadásokat a magyarországi kötődésű Ustream rendszere közvetíti, ezért aki élőben tudja követni, akár kérdéseket is tehet fel az előadóknak. Aki elfoglalt napközben az sem veszít semmit: miután véget ér a konferencia, a résztvevők fejezetekre bontva, teljes hozzáférést kapnak az előadások felvételéhez, és azok segédanyagaihoz.

Gleisz Gábor – a konferencia társszervezője – így fogalmazott: „Hosszú távon szavatos, bármikor újra és újra átismételhető tudásbázishoz jutnak a vállalkozók, ami reményeink szerint barátságosabbá és egyértelműbbé teszi számukra az online tanulás és az informatika üzleti életben betöltött szerepét.”

További információk
http://www.orszagosvallalkozasfejlesztesikonferencia.com/

 

 

Kapcsolódó posztok:

A bejegyzés kategóriája: Blogzine
Kiemelt szavak: , , , , , .
Közvetlen link.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.