Gone on My Catwalk – jutalom a mozgásért

A Helly Hansen legújabb alkalmazása, a Gone On My Catwalk, megjutalmazza a használókat, ha nem a számítógépük előtt ülnek, hanem kimozdulnak a szabadba, legyen szó akár egy szélfútta tengerpartról vagy egy eldugott hegyi ösvényről.

A Gone On My Catwalk alkalmazás folyamatosan figyeli, hogy használója mennyi időt tölt a szabad ég alatt, és ennek megfelelően jutalmazza geocache ajándékokkal és egyéb ösztönzőkkel.

„A Helly Hansen márka és termékei mindig is olyan vásárlóknak készültek, akik szívesen kirándulnak a szabadban” –mondta Erik Burbank a Helly Hansen globális marketingigazgatója.

„A Gone On My Catwalk alkalmazás játékos módon próbálja a felhasználókat arra bíztatni, hogy mozduljanak ki otthonról. Megfelelő eszköz ahhoz is, hogy bátorítsuk a vásárlókat, hogy megosszák egymással szabadtéri kalandjaikat fotók formájában. Végül, de nem utolsó sorban minél több embert szeretnénk ösztönözni arra, hogy gyakrabban mozduljanak ki otthonról.”

gomcw foto (1)A Helly Hansen zsűrije minden héten kiválasztja a legjobb szabadtéri „kifutón” készült fényképeket és megjutalmazza készítőjét. A márka további díjai között Észak-Amerika, az Egyesült Királyság, Skandinávia és Európa különböző pontjain elrejtett geocache-el ellátott ajándékokat találhatunk, de lesznek olyanok is, amiket 20 szabadban töltött órával lehet kiérdemelni. Miután sikerült teljesíteni a 20 órás mérföldkövet, az alkalmazás tovább rögzíti a természetben eltöltött órákat és előre beállított időközönként lelkesítő üzeneteket küld használója számára.

A Gone On My Catwalk alkalmazás letölthető az Apple Itunes és az Andriod Play webáruházakból. További információ a www.hellyhansen.com weboldalon érhető el.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..