Hűségesen Rotterdamban

Új ügyfelet megszerezni drága, ezért érdemes a meglévőket megtartani. Ezt jól tudják a marketingesek, ezért is indít sok cég különfelé hűségprogramokat.

 Az idén indult Pontolo.hu egy olyan online hűségrendszer, amely kulcsrakész megoldást ad minden olyan cégnek, amelynek vannak visszatérő vásárlói. A minimális technikai igény és a kifejezetten alacsony költségek miatt a legkisebb cégek is használhatják, de a rendszer rugalmassága miatt akár bolthálózatok is építhetik erre programjukat.

A siker szemmel látható jele, hogy egyre több helyre hívják a céget bemutatkozni. A legújabb lehetőség már az ország határain is túl mutat: a Pontolo.hu az egyik hazai meghívottja a NIH és a hágai Magyar Nagykövetség által is támogatott rotterdami V4 Startups konferenciának, szeptember 25-én.

pontolo

“Egy nemzetközi konferencia jó lehetőség új piacok megismerésére és kapcsolatok építésére, miközben megmérettetjük magunkat is” – nyilatkozta Berényi Konrád, a cég egyik alapítója. “A bemutatkozó prezentációban nemcsak a hűségrendszer fontosságát, de annak egyéb marketing lehetőségeit is bemutatjuk, például egy alapjaiban újnak számító hirdetési platformot is” – mondta Lonkai Márton, a Pontolo.hu alapító ötletgazdája.

A magyar cégek számára kiemelten fontos a nemzetközi piac, hiszen a növekedésük egyik fontos motorja lehet. Ezért is örömteli, hogy a hollandiaihoz hasonló nemzetközi konferenciákon lehetőség nyílik a frissen induló cégeknek bemutatkozásra.

A konferencia programja:https://altxm.com/v4startups/Event-Program

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .