Figyelő konferencia most csütörtökön: Startupok vs. nagyvállalatok

Médiapartnerünk, a Figyelő hetilap szeretettel meghívja az Insiderblog olvasóit a hetilap legjelentősebb éves konferenciájának, a csütörtökön megtartandó Figyelő TOP200 Konferencia délutáni beszélgetéseire. Last minute jegyvásárlási lehetőség itt. (X)

Idén, a Figyelő TOP200 projekt középpontjában az innováció áll. A délutáni szekciók arra fókuszálnak, hogy a magyarországi vállalatok hogyan tudnak élni a kutatási és fejlesztési pénzekkel, illetve milyen együttműködést alakítanak ki a hazai kkv-kal és felsőoktatási műhelyekkel.
Szó esik arról is, hogyan boldogulnak az induló cégek a nagyok árnyékában és mit tanulhatnak startupok a nagyvállalatoktól, illetve mit kínálnak a legjobb hazai agilis, kis-közepes cégek a nagyoknak.

Last minute, kedvezményes jegyvásárlási lehetőség a délutáni szekciókra:

top200-1

A csütörtöki konferencia délutáni témái (13 óra 30 perctől kb. 15 óráig) részletesen:

* Hogyan kapcsolódhatnak a kis, agilis startup csapatok a nagyokhoz, mire használhatják a nagyvállalatok a startupok gyorsaságát, újítási potenciálját?

* Megkérdezzük az innovációs szakembereket, hogy jól hasznosulnak-e a támogatások, valamint, hogy a kockázati tőkének van-e gyakorlati haszna nagyvállalati szemszögből.

* Startup és nagyvállalat win-win: hogyan boldogulnak az induló cégek a nagyok árnyékában? Mit tanulhatnak tőlük a nagyvállalatok, mit kínálnak a legjobb hazai agilis, kis-közepes cégek a nagyoknak.

Két szekció választható
(a jegyek mindkét szekcióra egyaránt érvényesek):
I. Nagyvállalati kerekasztal szekció:
Mi jellemzi a nemzetgazdasági szempontból valóban hasznos innovációt?
 
Lakatos Péter (Videoton)
Lepsényi István (Knorr-Bremse)
Dr. Vinnai Balázs (Misys)
Fasimon Sándor (MOL)
Spaller Endre (NIH)
II. Kkv és startup szekció:
Van esélyünk? Hazai innovációk a külpiacokon? Hogyan lesz 2020-ra 1000 új innovatív magyar kkv? Mit tehetnek a nagyok, illetve tanulhatnak a startupoktól is a nagyok?
 
Első előadás (15 perc):
Figyeljünk oda a külpiacra lépésnél! – A nemzetközi terjeszkedés kulcskérdései, avagy mit tanulhatunk a nagyágyúktól? Előadó: Horgos Lénárd, M27 ABSOLVO
Második előadás (15 perc):
Milyen cégekre vadásznak a nagyok a globális piacokon? Előadó: Tánczos Péter (Euroventures)
Kerekasztal-beszélgetés (60 perc):
Záboji Péter (EEF)
Kujbus Gergő (Mobilengine)
Zólyomi Zsolt (Le Parfüm)
Dr. Botos Viktor (HIPAVILON)
Böszörményi Gergely (Design Terminál)

Kapcsolódó posztok:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.