Nagyra nőtt magyar cég: franchise díjat nyert a Fornetti

Az év franchise hálózatának a Magyar Franchise Szövetség, amely minden évben az országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel, illetve legalább öt éve működő hálózattal bíró hazai vállalkozások közül választja ki a győztest. Sebastian Gooding, a Magyarországon piacvezető és az elmúlt kilenc hónapban a bővülő hazai és külföldi értékesítés révén 10 százalékkal erősödő Fornetti ügyvezető igazgatója szerint az elismerést a partnerekkel közös növekedést megcélzó vállalati stratégia következetes megvalósításának köszönhetik. Ennek kiemelt elemei a piaci trendek és fogyasztói szokások nyomon követése, a tudásmegosztás, a kiemelkedő értékesítés támogatás és az elkötelezett munkatársak. A mostani sikerek alapján a Fornetti nyáron már a német fogyasztókat veszi célba.

Magyarország és a régió vezető fagyasztott-pékáru gyártója és franchise átadója, a Fornetti vehette át 2016. január 21-én az „Év Franchise Hálózata 2015” díjat, amelyet a Magyar Franchise Szövetség az adott év legjobban teljesítő hálózatának ítél oda. Az értékelésnél szempont volt az előző évi egységszámok és a forgalom alakulása, illetve a márka ismertsége.

„Ez a díj a Fornetti munkavállalók elkötelezett és áldozatos munkájának elismerése, nagyon büszke vagyok a teljesítményükre. 2015 ráadásul egy meglehetősen izgalmas év volt a vállalat számára” – utalt az ügyvezető igazgató a tavaly nyárvégi tulajdonosváltásra.

„A mostani elismerés is mutatja, hogy a Fornetti és partnerei a megfelelő úton járnak: folyamatosan figyeljük a vásárlói szokásokat, piaci trendeket, és ezekhez igazítjuk stratégiánkat. Ez a titka annak, hogy meg tudunk felelni az vásárlók elvárásainak és ennek mentén alakítjuk a termékkínálatot, az arculati elemeket vagy éppen az üzletek berendezését. Így vagyunk képesek a partnereinkkel közösen évről-évre növekedni” – mondta Sebastian Gooding.

A növekedés a vállalatcsoport elsődleges célja: a Fornetti nyár végén indította el 600 millió forintos fejlesztési programját, amelynek első lépéseként egy új bútorüzemet adtak át Kiskunfélegyházán. Az időközben mintegy 500 millió forinttal kibővített modernizációs programcsomag következő eleme a csomagolástechnika korszerűsítése és a romániai gyár bővítése lesz, miközben a gépjárműpark frissítése is folyamatosan zajlik.

„A jövőbe fektetünk be – a Fornettiébe és partnereinkébe egyaránt. A modernizáció és a fejlődés biztosítja azt, hogy 2016-ban is újabb közös sikereket érjünk el” – mutatott rá Sebastian Gooding. A távlati tervekről szólva kiemelte: a cseh, szlovák és ukrán megállapodásokat követően már több mint 4.700 Fornetti üzlet működik a régióban, míg az elkövetkező évek feladata, hogy a meglévő stabil alapokra felépítsenek egy Németországtól Bulgáriáig tartó hálózatot.

„Németországban már májusban megkezdjük a hídfőállások kiépítését” – hangsúlyozta az ügyvezető, aki szerint a vállalat célja, hogy a hálózat minden tagjában a helyszíntől függetlenül a vásárló a kedvelt termékeit a legnagyobb biztonsági és minőségi garanciák mellett találhassa meg. A fentiek mentén Sebastian Gooding szerint 2016 a Fornetti történetének egyik legizgalmasabb éve lesz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .