Digital Factory Startup Demo Day

Április 19-én tartotta második demó napját a Digital Factory, amelynek keretén belül 10 fejlesztőcsapat mutatta be szolgáltatását vagy termékét. A startupok részt vettek a három hónapos üzleti gyorsítóprogramban, ahol tapasztalt magyar és nemzetközi mentorok, vállalkozók segítették őket a termékfejlesztésben, az innovatív ötletek piaci validációjában.

Az inkubációs programban résztvevő, most bemutatkozott fejlesztések igen változatos területekről érkeztek, az ICT fókusztól a Big Datán és az IoT-n át a hagyományosabb felrázandó ‘alvó’ iparágakig mozogtak. Az ötletek átgondoltsága és kidolgozottsága pedig nemzetközi viszonylatban is versenyképes. A piacméretet tekintve nagyot álmodtak a csapatok!

Az inkubációs programot elvégző startupok:

BookrKids: Többnyelvű, interaktív gyerekkönyv-platform és applikáció.

CeeCommerce.com: Innovatív online és offline posta-platform.

MachineryGuide: Ag-tech precíziós farming applikáció.

MoowFarm: Felhő-alapú állattenyésztési hardware és applikáció.

Motoglobe.eu: Web- és mobilapplikáció motorosok részére.

Recycling Market: Online B2B hulladékpiactér.

PixPay: M-commerce enabler platform.

Roiminer: Automatizált AdWords kampányok.

Slamby: Szöveg alapú big data feldolgozó és információs menedzsment platform.

Everrip: Online emlékoldal.

Syncee: Integrált e-kereskedelmi adattámogató rendszer.

A Digital Factory az Európai Unió un. CEED Tech inkubációs programjának keretében egy rövid, de intenzív fejlesztési modellt követ. A csapatok idén januárban kezdték meg a három hónapos programot, amely 3 fázisban – “Shape-Build-Sell” – készítette fel őket a termékfejlesztésben és a piacralépésben. Az üzleti inkubációt kiegészítve a csapatok 15.000-30.000 Euro tőkebefektetést is kaptak a program során.

A programon belül lehetőség van arra, hogy a most bemutatkozott csapatok közül a legígéretesebbek további tőkéhez jussanak.

Mivel a cégeknek jelentős része képes arra, hogy további kockázati tőke-finanszírozás segítségével elkezdjen nagyobb ügyfélbázist és professzionális szervezetet építeni, valószínűleg nem kell sokáig várniuk a következő befektetési körre.

A Digital Factory inkubátor 2014-ben kezdte meg működését, alapítója és vezetője Valner Szabolcs, a Vatera.hu alapítója. Az inkubátor tagja az öt kelet-európai inkubátorból álló CEED Tech konzorciumnak, amelynek magyarországi partnereként összesen 1.1 millió Euro összegben finanszírozott startupokat. Az inkubációs program szakmai vezetője Hild Imre.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..