Innováció a lízingben

Kevesebb autót szeretnének látni a piacon, és így is nyerhettek.

A San Antonio-i Frost & Sullivan piackutató vállalat a Business Lease csoportot öt kritériumban jutalmazta a legmagasabb pontszámmal a vizsgált lízingcégek között: a független amerikai vállalat a termék vagy szolgáltatás innovatív jellege; az ügyfeleknek befektetés-arányosan jobb megtérülés (ROI) biztosítása; a piaci penetráció lehetősége; az elektromos járművek népszerűsítése és az ügyfélközpontúság kritériumai mentén találta a legjobbnak a Business Lease csoport megoldását. Jelentésében a Frost & Sullivan kiemeli, hogy a Business Lease-nek sikerült felismernie a kulcsfontosságú piaci kihívásokat, termékeivel és szolgáltatásaival ezekre választ adnia.

A díjat Londonban Stijn Otten, a Business Lease csoport fejlesztési igazgatója vette át. „Ez az elismerés azt bizonyítja, hogy jó úton haladunk céljaink elérése érdekében. 2018-ra Európa leginnovatívabb gépjárműlízing cége szeretnénk lenni. Elkötelezettek vagyunk vállalati filozófiánk, a ’Better Care’ mellett. Ennek szellemében valamennyi termékünket és szolgáltatásunkat az ügyfeleink kívánságaihoz igazítjuk, amelyek közül a legfontosabb, hogy megoldást találjunk a járművek lehető leghatékonyabban üzemeltetésére.”

A lízingcég, amely kevesebb autót szeretne látni az utakon

A Business Lease számos olyan terméket és szolgáltatást kínál partnereinek, amelyek révén azok járműflottájuk méretének csökkentése mellett juthatnak azonos vagy jobb szolgáltatáshoz, miközben költségeik is jelentősen mérséklődnek. A vállalat szolgáltatásainak köszönhetően a járművek kihasználtsága növekszik, aminek köszönhetően a Business Lease nem csupán a költségek csökkentésében segít, de hozzájárul a környezetvédelmi és a társadalmi fenntarthatósági törekvések teljesüléséhez is.

„Ellentmondásosnak tűnik, hogy egy járműlízinggel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó vállalat csökkenteni akarja az utakon lévő autók számát, pedig ma ez már egyáltalán nem ördögtől való. A Business Lease egy ügyfélre jutó jövedelme valószínűleg alacsonyabb lesz, ugyanakkor ezáltal végső soron több új ügyfelet szerezhetünk, akiket legmodernebb megoldásokkal tudunk támogatni. Az egyik törekvésünk, hogy több elektromos autót szerezzünk be a járműparkunk számára, ebben már most is piacvezetők vagyunk. Egyik legfontosabb küldetésünk, hogy népszerűsítsük a vállalatok körében az alternatív hajtású – köztük elektromos – gépjárműveket” – emelte ki Stijn Otten.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .