Egyre népszerűbbek az online fizetési megoldások a közlekedésben is

– Robbanásszerűen fejlődik az online fizetési piac, egy hónap alatt több mint egymilliószor fizettek a SimplePay online fizetési megoldásán keresztül. A rekordvolumenben nagy szerepe volt annak is, hogy idén augusztustól a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. online bankkártyás fizetéseihez is a SimplePay biztosítja a hátteret, illetve hogy nyár elején a cég stratégiai együttműködést jelentett be a MÁV-START-tal.

Jót tett a nyári időszak az online fizetési piacnak, az OTP Mobil adatai szerint a belföldön utazók nagy számban vásárolták autópálya-matricáikat, vonatjegyeiket online. Mindez hozzájárult a SimplePay újabb rekordjához, augusztusban ugyanis a fizetési megoldás átlépte a havi egymillió tranzakciós határt. Az eredmény a SimplePay népszerűségét igazolja, az elmúlt hónapban a tranzakciók száma ugyanis az előző félév teljesítményének mintegy harmadát tette ki.

Stratégiai együttműködések az eredmények szolgálatában
Az eredményekhez két stratégiai együttműködés is hozzájárult. Egyrészt 2018. június 20-tól az OTP Mobil szolgáltatja a MÁV-START online vonatjegyeinek vásárlásához kapcsolódó fizetési megoldást, ami júliusban és augusztusban összesen több mint 770 ezer tranzakciót jelentett. Külön kiemelendő, hogy ezeknek a tranzakcióknak több mint 10 százalékában Simple fiókkal fizettek. Vagyis ezeknél a vásárlásoknál a fogyasztóknak már csak a Simple fiókjukba kellett belépniük és kiválasztaniuk korábban elmentett bankkártyájukat a fizetéshez.

Emellett augusztustól a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. online bankkártyás vásárlásai mögött is már a SimplePay rendszerei biztosították a fizetési szolgáltatást. A tehergépjárművekre érvényes eútdíj rendszer (https://www.hu-go.hu/), illetve az e-matricák (https://ematrica.nemzetiutdij.hu/) kapcsán ez augusztusban több mint 40.000 tranzakciót jelentett. Az OTP Mobil a jövőben ennek dinamikus bővülését várja.

A két együttműködésnek köszönhető tranzakciók az összes augusztusi tranzakció közel 40 százalékát tették ki.

Az eredmények kapcsán dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese elmondta: „Folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően azt tapasztaljuk, hogy egyre többen választják a készpénz helyett a kényelmes, modern és biztonságos online fizetési megoldásainkat. Nagy öröm számunkra, hogy a MÁV-START-tal és a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltatóval való közös munkán keresztül további több százezer ember hétköznapjait tesszük egyszerűbbé.”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..