Első születésnapját ünnepli a magyar piacon a GLAMI!

– A fashion search engine weboldal többmillió magyar vásárlót köt össze többezer márkával és webáruházzal nap mint nap.
Statisztikai adatokkal alátámasztott tény, hogy az online vásárlás virágkorát éli. Az e-kereskedelem a világ minden táján megváltoztatja a termékekhez való hozzáférés útjait. 2018-ban eddig mintegy 103 milliárd dollárt költöttek el az emberek divattermékekre online csak az Egyesült Államokban, de Kína és Európa is kiválóan teljesít a szegmensben. Jól látszik, hogy a kiskereskedelem szeizmikus eltolódáson megy keresztül az e-kereskedelem előretörésével.

A megszámlálhatatlan webshop közt azonban sokszor nehéz kiigazodni és személyre szabottan böngészni – erre kínálnak megoldást az úgynevezett fashion search engine platformok, amelyek innovatív módon teszik kényelmessé és átláthatóvá a divatpiac gigantikus kínálatát. Hasonló misszióval lépett a piacra a GLAMI nevű gyűjtőplatform, amely idén egy éves születésnapját ünnepli a magyar piacon.

A GLAMI küldetése
A hagyományos árösszehasonlító oldalakkal szemben a 2013-ban alapított GLAMI kizárólag a divattal és életmóddal kapcsolatos termékek, stílusok, márkák közt kalauzolja a vásárlókat és kínál innovatív megoldásokat. Összegyűjti és különböző kategóriák szerint rendszerezi a legnépszerűbb divattermékeket, egyedi stílustippeket és érdekes információkat ad, miközben minden nap többezer magyar vásárlót köt össze többszáz márkával és webáruházzal egy felületen.
A GLAMI Romániában, Szlovákiában, Csehországban és egyéb kelet-közép-európai országokban is jelen van, sikere és népszerűsége pedig elért eredményei tükrében nem vonható kétségbe. A GLAMI szakmai elköteleződése, egységes arculata és erős marketing stratégiája révén eddig többmillió rendelést generált az egyes partnermárkáknak és -üzleteknek. Felülete 5000 brand csaknem 500 000 termékéhez nyújt hozzáférést – csak Magyarországon, partnerei közt az Ecipo, Bonprix, Answear, Reserved, Fashiondays, Fashionup, Spartoo, Orsay is megtalálható. Ezen felül a régió további országaiban is kecsegtető számadatokat produkált a vállalat az elmúlt 12 hónapban: 2 millió elégedett vásárlóval, csaknem 7 millió elérhető divattermékkel és mintegy 1200 partnerrel büszkélkedhet.

Élmény, sokszínűség, innováció
A mai fashion search engine oldalak kényelmes alternatívát nyújtanak a vásárlóknak a globális divatpaletta felfedezésére, emellett a vásárlás élményének kiteljesítésére törekszenek. Fontos, hogy tiszteletben tartsák az eltérő igényeket, stílusokat, testi adottságokat és vásárlóerőt, tehát sokszínű alternatívákat kínáljanak a növekvő számú fogyasztó számára. Ezeket a weboldalakat leggyakrabban divatszakmabeliek és/vagy vállalkozók hívják életre, akiknek pontos rálátásuk van a divatszegmens működésére és a gazdasági tendenciákra. A TAGWALK nevű platformot például a neves stylist, Alexandra Van Houtte alapította, a LYST pedig Chris Morton vállalkozó-befektető nevéhez fűződik, aki mára az e-commerce egyik legbefolyásosabb alakjává avanzsált.
Az intelligens keresőoldalak egyik közös jellemzője, hogy modern eszközökkel, praktikus gyakorlatokkal oldják meg a vásárlók problémáit. Mindezek mentén a GLAMI az egyik leglátogatottabb e-kereskedelmi platformmá nőtte ki magát a 25-55 éves korosztály körében az elmúlt években a régióban, és hazai szinten is folyamatos fejlődést produkált egyéves jelenléte alatt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..