Segíti a korona-védekezést a Cisco is

Pár héten belül sor kerülhet arra, hogy Magyarországon a munkavállalók jelentős részének otthonról kell dolgoznia a koronavírus miatt, hiszen világszerte exponenciálisan növekszik az otthonról, home office-ban dolgozók száma. Már most látszik az a tendencia, hogy a vállalatok kezdik lemondani személyes megbeszéléseiket és online megbeszélésekre térnek át.

Néhány fontos tény

  • A globális vállalatoknak dolgozó kínai munkavállalók körében a Webex forgalom az elmúlt hetekben a 22-szeresére nőtt.
  • Japánban, Dél-Koreában és Szingapúrban is négy- ötszörös növekedést tapasztaltunk.
  • Ugyanakkor a Webex videókonferencia hívásokra fordított átlagos idő megduplázódott ezekben országokban.
  • A Webex által kínált ingyenes szolgáltatásra regisztrálók száma az érintett országokban a korábbiakhoz képest hétszer magasabb.

A Cisco – az együttműködési technológiák vezető szállítója – hasonlóan az iparág más szereplőihöz, szeretne segíteni ebben a nehéz helyzetben, ezért a következő lehetőségekkel támogatja a távmunkát:

  • azonnali hatállyal szélesítette a lehetőségeket az ingyenes Webex szolgáltatásban mind a 44 országban, ahol ez elérhető
  • ebben a nehéz időszakban 90 napos ingyenes hozzáférést ad olyan cégeknek, akik nem partnerei a Cisconak
  • segít meglévő ügyfeleinek, akik további költségek nélkül szeretnék megadni a lehetőséget egyre több munkavállalójuknak, hogy élhessenek a távmunka lehetőségével. Így meglévő ügyfelek plusz költségek nélkül vehetik igénybe a Webex szolgáltatásokat az otthonról dolgozók megnövekedett számától függetlenül.
  • világszerte megnövelik a konferenciaszolgáltatások kapacitását és azon dolgoznak, hogy online konferencia szolgáltatásuk minél szélesebb körben elérhetővé váljon.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .